Content Seeding

Дистрибуція контенту IT компаній та креативної індустрії

Організуємо просування контенту, допоможемо дізнатись про компанію, сервіс чи продукт потрібній цільовій аудиторії. 

Дистрибуція контенту (сontent seeding) - це, водночас, потрапляння в інформаційне поле потенційного покупця різними каналами комунікації або їх комбінацією (через соціальні мережі, блог, платформи тощо) та вирішення конкретних бізнес-завдань компанії.
Якісний засів контенту починається задовго до взаємодії з читачем - зі стратегії. У стратегії визначається мета дистрибуції, кінцеві результати та шляхи їх досягнення. Як правило, стратегія нестатична і потребує уваги контент-маркетолога: з'являються нові інструменти та канали, тестуються ідеї та гіпотези.
Найчастіше компанії обирають один із двох поширених способів дистрибуції контенту:● представлені у всіх можливих каналах комунікації з потенційними клієнтами, з необмеженим маркетинговим бюджетом;● концентрація на певних каналах-фаворитах до отримання можливого максимуму.
Насправді, найкраще працює ланцюжок дистрибуції з різних каналів, створений з урахуванням Customer Journey Map (CJM)

Дистрибуцію можна розділити на умовно-безкоштовну та платну:

  • Умовно-безкоштовна дистрибуція

    1. Розрахована на аудиторію, яка вже є підписником якогось з каналів компанії. Наприклад, отримує дайджести на електронну пошту та переходить за посиланнями на корпоративний блог. 2. Націлена на потенційних клієнтів, які споживають контент завдяки пошуковим запитам. Така аудиторія вважається «теплішою» у порівнянні з аудиторією, що залучена рекламою. 

  • Платна дистрибуція

    Це таргет, контекстна реклама, знайомство з продуктом чи сервісом через інфлюєнсерів. Як правило, є додатковим джерелом трафіка та залучає аудиторію, не охоплену умовно-безкоштовною дистрибуцією.

Ми працюємо з такими каналами дистрибуції:

    Facebook
    Instagram
    Twitter
    Telegram
    SEO просування 
    Контекстна реклама
    Блог-платформи Medium, Reddit
    YouTube
    LinkedIn
    E-mail розсилка
    ЗМІ, гостьові пости
    Підкасти

Запуск умовно-безкоштовної дистрибуції у нас виглядає так:

1

Збір ключів

Збір семантичного ядра, опрацювання запитів і топових статей конкурентів 

2

Підготовка контенту

Створення структури статті та візуалу, описання цілей і вимог до матеріалу, написання та пруфрідінг

3

Посів контенту

Розробка та тестування схеми дистрибуції, заміри результатів розповсюдження

Метрики, метрики і ще раз метрики

умовно-безкоштовної дистрибуції

    кількість та якість органічного трафіку
    час, проведений читачем на сторінці (для кожного розділу окремо)
    динаміка органічного трафіку 
    кількість переходів на сайт
    приріст нових підписників

платного посіву контенту

    кількість і якість платного трафіка
    вартість за клік (СРС)
    всі перелічені показники умовно-безкоштовного трафіку

Результатом нашої співпраці стане:

● аудит каналів дистрибуції● налагодження процесу генерації та посіву контенту● розробка стратегії за період з урахуванням бізнес-цілей● налаштування інструментів аналітики та збору даних