Illustration

Email-маркетинг для B2B проєктів

Запустимо Email-розсилку для пошуку потенційних клієнтів у Північній Америці (США, Канада) та Західній Європі. 

Еmail-маркетинг - відносно недорогий інструмент digital маркетингу, що доповнює інші канали (SEO, PPC, таргетована реклама) та сприяє маркетинговій активності в цілому. Ланцюжок листів дозволяє утримувати увагу читачів та скоротити витрати на залучення нових лідів. Ефективною для IT, консалтингового та креативного бізнесу є комбінація декількох каналів комунікації - блогу на сайті, LinkedIn-сторінки та email-розсилок.

Особливо email-розсилка буде корисна для тих, хто:

  • продає складні IT-продукти з функціоналом, що потребує пояснення

  • B2B проєктам, що вирощує довіру через контент, проєкти з довгим циклом угоди 

  • Artboard 8

    аутсорсинговій компанії, що розвиває свій блог чи інші блог-платформи

  • SaaS (software as a service) продуктам, що постійно оновлюються та додають нові фічі

Illustration

Найкращий результат e-mail розсилка починає приносити, коли база, накопичена органічним шляхом, становить більше 2000 контактів.Але не хвилюйтесь, ми допоможемо створити базу: придумаємо цікавий лід-магніт для сайту, розробимо стратегію і контент для дайджестів та різних інфоприводів

Illustration
E-mail Marketing

Основні завдання email- маркетингу 

  • Бути на постійному зв'язку з клієнтомнагадувати про продукт, розповідати про новинки, будити "сплячих" клієнтів

  • Будувати імідж експерта у нішіпрацювати над довірою та лояльністю покупців, демонструвати обізнаність у певній темі

  • Приносити додатковий трафік на сайтпідігрівати інтерес та повертати покупців до свого ресурсу за рахунок корисної інформації

Етапи запуску email-маркетингу від Компанери:

1

Заповнення короткого брифу

2

Discovery call з СЕО (30-60 хв.)  

3

Укладання договору

4

Внесення 50% передплати 

5

Збір та опрацювання інформації про аудиторію та продукт:● розробка портрету клієнта● формулювання позиціонування● аналіз розсилок конкурентів

6

Аналіз та формування бази підписників:● підготовка лід-магніту● опрацювання Customer Journey Map (CJM) ● розробка welcome-ланцюжка нових підписників

7

Аналіз існуючої стратегії email-маркетингу чи створення нової:● визначення частотності розсилок● створення ланцюжку комунікації у комбінації з різними ресурсами компанії● підбір та налагодження сервісів для відправок та аналітики

8

Створення контенту, що привертає увагу:● опрацювання інфоприводів та розробка контент-плану● погодження tone of voice та візуальної складової● написання текстів у кількості місячного об'єму розсилки 

9

Оплата повністю, підписання акту

Види e-mail розсилок, з якими ми працюємо:

    Масова розсилка
    Кастомізована розсилка (під decision maker)
    Інформаційна розсилка
    Комерційна розсилка
    Транзакційна розсилка
    Тригерна розсилка

Варіанти запуску email-маркетингу для B2B

Email-маркетинг «під ключ»:

    створюємо стратегію email- маркетингу
    налаштовуємо сервіси відправки та аналітики
    використовуємо омнікальність та автоматизуємо процеси по максимуму
    збираємо базу цівілізованими способами, верифікуємо існуючу
    працюємо над релевантним для аудиторії контентом з чепляючими заголовками та зрозумілим call to action

Email outreach для IT та креативної індустрії:

    розробляємо правила запуску email кампаній
    готуємо та тестуємо email сіквенси
    створюємо шаблони листів та візуальну складову
    сигментуємо отримувачів, описуємо ICP
    налаштовуємо воронки email-маркетингу

Профіти від запуску email-маркетингу з нами:

1. Над проєктом замість одного спеціаліста працює злагоджена команда, що відповідає за результат. У спеціалістів за плечима 50+ проєктів, таким об'ємом нечасто може похвалитися штатний працівник. І поки ви шукаєте потрібних фахівців чи намагаєтесь керувати роботою фрілансерів, команда Компанери працює на ваш прибуток. 
2. Email-розсилка - ефективний напрямок маркетингу. За наявності активної бази підписників та створеної нами стратегії email-маркетингу, перетворити читача на ліда можна вже 1-2 місяці. 

3. Найкращий результат у пошуку потенційних клієнтів в сервісному, консалтинговому та креативному бізнесі дає поєднання інструментів - LinkedIn-меседжінг та email-розсилка. Ми працюємо з обома напрямками та допоможемо налагодити процес лідогенерації.
4. До надання послуг ми підходимо продакт-маркетингово: заміряємо показники, робимо А/B тестування контенту. Завжди є місце імпрувменту у комунікації, що свідомо управляється.

FAQ

  •  Як запустити email-маркетинг крок за кроком? 

    1. Зберіть базу підписників, зацікавлених у вашому продукті чи послузі.2. Виберіть маркетингову платформу, підготуйте домен, щоб створювати та надсилати електронні листи.3. Визначтесь з метою кампанії розсилки, як-от просування нового продукту або збільшення відвідуваності веб-сайту.4. Створіть візуально привабливий та інформативний електронний лист із чітким закликом до дії.5. Сегментуйте підписників, щоб надсилати цільові повідомлення певним групам клієнтів6. Протестуйте та оптимізуйте свою кампанію з email-маркетингу, щоб покращити показники відкриття та кліків.7. Відстежуйте та аналізуйте ефективність вашої кампанії за допомогою таких показників, як Open Rate, Click-through Rate, Bounce Rate, Unsubscribe Rate, Complaint Rate, Click-To-Open Rate, Conversion Rate.

  • Чому email outreach важливий?

    Важливість email розсилки полягає в тому, що вона дозволяє вам зв’язуватися з потенційними чи діючими клієнтами, нагадувати їм про себе та ділитись корисними матеріалами. 
    Звертаючись до людей, які виявили інтерес до вашого бізнесу чи галузі, ви можете просувати свій продукт чи послугу, залучати трафік на потрібні вам ресурси. Email-маркетинг також дозволяє будувати brand awareness та зміцнити довіру вашої аудиторії.

  • Які найпоширеніші помилки email outreach?

    - Не персоналізувати листи
    - Ігнорувати потреби та інтереси одержувача
    - Забувати про цінність, не пропонувати корисну інформацію
    - Намагатись продати з першого листа
    - Не робити чіткий заклик до дії

  • Які обов'язки у email маркетолога?

    Email-маркетолог відповідає за створення, відправку та аналіз результатів email-розсилок. Основні обов'язки email маркетолога включають: 1. Аналіз ринку, конкурентів та цільової аудиторії.2. Розробку стратегії email-маркетингу: визначення цілей та тематики розсилок.3. Збір контактів підписників, реактивація підписної бази4. Створення релевантного контенту: тексту, ілюстрацій та відео.5. Підготовку та тестування шаблонів розсилок6. Сегментацію аудиторії: визначення критеріїв поділу аудиторії на групи для більш ефективної розсилки.7. Створення ланцюжків автоматичних розсилок, забезпечення мультиканальності8. Відправку та аналіз результатів: відправку email-розсилок, відстеження їх ефективності, аналіз результатів та планування майбутніх розсилок.

  • Як зібрати базу для email-розсилок?

    Найпоширеніші варіанти збору бази підписників такі:1. Збір контактів на своєму веб-сайті: створення форми збору контактів та пропозиції підписки на email-розсилки.2. Pop Up для лідогенерації – спливаюче вікно з пропозицією підписатись на розсилку новим читачам, що провели деякий час на сайті.3. Лід-магніт – цінний контент в обмін на контактні дані: електронні книги, чек-листи, навчальні матеріали4. Підписка на статті у блозі – пропозиція для тих, хто заходить у блог та вивчає довгий час статті5. Використання соціальних медіа: підписки на email-розсилки у соціальних мережах.6. Збір контактів учасників та відвідувачів офлайн та онлайн заходів.7. Реферальний маркетинг: створення привабливих умов для підписки на розсилки та поширення їх через партнерів. 

  • Як заохотити потенційних клієнтів підписатися на розсилку?

    1. Розмістити CTA (Call to action) на різних сторінках сайту та експериментувати із закликами.
    2. Використати цифри та соціальні докази популярності вашого ресурсу
    3. Зробити тексти та ілюстрації спливаючих вікон більш цікавими та такими, що привертають увагу.