Writing articles

Написання статей для ЗМІ та гостьових постів

Cтворимо статті у ЗМІ для швидкого отримання лідів за рахунок популярності видання, спеціалізованих чи галузевих digital медіа     

Стаття у медіа показує експертність та допомагає завоювати довіру потенційних покупців. До того ж, посилання на пабліки у трастових медіа гарно доповнюють презентації під час апсейлу, публічних виступів, можуть бути захопливим контентом для e-mail розсилки. 
Складність написання статей полягає у тому, що заявлена тема повинна бути цікава виданню, не повторювати одні й ті ж прописні істини, надавати користь читачеві чи змушувати замислитись над нестандартним поглядом на проблему.

Для чого потрібні статті у ЗMІ:

    розповсюдження ненав'язливої інформації (нерекламного характера) про компанію, продукт чи сервіс
    збільшення трафіку на сайт, отримання трастових SEO-посилань
    просування нових брендів на ринку чи іноваційних продуктів
    як частина PR-стратегії: формування довіри читачів за рахунок репутації видання
    отримання нових клієнтів, яким потрібен продукт чи сервіс
  • digital marketing

    Галузі                        


    Стартапи, продуктові (e-commerce, online service, SaaS, e-commerce, game development) та сервісні IT компанії (аутсорсинг та аутстафінг), digital агенції та студії

  • Тривалість проєкту  



    Від 2х тижнів до 1 місяця (за умови надання потрібної інформації)

  • Вартість - від 150 $ 


    за статтю, без урахування вартості розміщення в ЗМІ

Чи є шанси розмістити статтю у поважному ЗМІ безкоштовно?

Так, є, особливо якщо ви маєте:1. Матеріал, що описує досягнення та становлення бізнесу: різноманітні кейси з елементами «шляху героя»2. Інструкції для самостійного опанування, навчання та саморозвитку. Безкоштовні для читача, проте цінні.3. Нових авторів з експертним контентом, що можуть допомогти ресурсу з унікальним контентом


Де краще розміщувати матеріал?


1. У ЗМІ з вашою цільовою аудиторію:● запитати, що читають ваші покупці, яким медіа вони довіряють● знайти тематичні ЗМІ та отримати медіакіт з описом ключових метрик 
2. Вибрати ЗМІ з найкращим показником відвідуваностіЧим більша аудиторія у видань, тим вам вони цікавіші. Але не треба нехтувати галузевими чи нішевими ресурсами, адже саме там можна знайти найтепліших лідів 

Процес створення статей для ЗМІ у нас виглядає так:

1

Дослідження інформації з теми: конкурентний аналіз, аналітика та інтерв'ю експертів, збір семантичного ядра

2

Опрацювання редакційної політики ресурсу 

3

Затвердження структури статті замовником, уточнення деталей

4

Написання статті копірайтером, що спеціалізується на темі з урахуванням потрібних ключових слів

5

Перевірка статті редактором, пруфрідером чи коректором

6

Коригування статті (у разі потреби) в рамках попередньо затвердженого брифу до 100 % схвалення

6

Внесення редакційних правок (у разі потреби) до прийняття статті ресурсом

Якою буде створена стаття?

    текст структурований, його цікаво читати, навіть якщо він написаний на непросту тему
    матеріал корисний і може бути використаний читачем самостійно
    контент актуальний, відповідає рівню цільової аудиторії
    автор має альтернативну думку, що може викликати дискусію, і здатен її довести в статті