SEO Copywriting

SEO-копірайтинг для IT та креативних агенцій

Створимо експертні статті, кейси, організуємо ведення блогу та різноманітних ресурсів продуктових та сервісних IT-компаній, digital та креативних агенцій

Запуск блогу компанією, що виходить на ринки США, Канади та Західної Європи, перестав бути виключно SEO-проєктом для просування сайту в пошукових мережах. Тепер на базі власного ресурсу створюється міні-медіа та на передній план виступає користь для читача та поведінкові фактори. 
Платформи, на кшталт, Medium, Reddit допомагають будувати бренд спеціалістів С-левела, ненав'язливо підкреслюючи експертність та розповсюджуючи інформацію про компанію. 
SEO-driven матеріали, створені з урахуванням тільки ключів конкурентів і ТОПів видачі, все ще непогано котуються пошуковими системами та не представляють інтересу для потенційних клієнтів. І, навпаки, гарно написані експертні тексти привертають нуль уваги, бо погано ранжуються.
Як знайти баланс та не витрачати марно кошти на створення контенту?
Ми пропонуємо написання SEO-informed текстів - змістовних, таких, що привертають увагу вашої цільової аудиторії з урахуванням алгоритмів пошуковиків і гарантованою конверсією. 
Замовити SEO-копірайтинг можна як окрему послугу, так і у складі послуги SMM супроводу ресурсів технологічної компанії.

Наш підхід до створення SEO-informed текстів такий:

    Комунікація - це процес, який управляється. Кожна створена одиниця контенту відповідає загальній контент-стратегії та має мету, пов'язану з бізнес-показниками компанії.
    Написанню SEO-текстів передує дослідження теми: аналітичної інформації, пабліків конкурентів, ТОПу видачі пошуковика. 
    Спільна праця замовника і виконавця - запорука якісного експертного контенту. Спеціалісти замовника є першоджерелом знань, команда виконавця допомагає структурувати інформацію та підкреслити переваги продукту чи сервісу. 
    Усі тексти проходять перевірку редактором на повноту розкриття теми та відповідність ТЗ, включаючи семантику та технічні параметри. 
    Контент для польского та англомовного ринку на фінальному етапі опрацьовується пруфрідером - носієм мови. Ціна послуги SEO-копірайтингу залежить від залученої кількості фахівців.

Ключі - роботам, тексти - людям

Для цього ми використовуємо LSI підхід (абревіатура Latent semantic indexing — латентно-семантичне індексування) - побудова структури матеріалу на підставі запитів потенційних покупців. 
LSI-копірайтинг базується на знанні цільової аудиторії, зборі основних та дотичних ключів. 
Вживання семантично близьких до топіку слів замість незмінних SEO-фраз не тільки збагачує тексти, а й дозволяє пошуковикам краще зрозуміти контекст.

Процес створення контенту у нас виглядає так:

1

Заповнення невеликого брифу

2

Опрацювання брифу та внутрішнє дослідження теми 

3

Discovery call з СЕО (30-60 хв.)  

4

Укладання угоди, внесення 50% передплати

5

Збір семантики, аналіз конкурентів та ТОПу по темі, уточнення деталей у профільних спеціалістів

6

Узгодження технічного завдання, включаючи структуру та строки

7

Написання статті, внутрішня перевірка редактором (пруфрідером)

8

Узгодження тексту замовником, внесення правок (за необхідності)

9

Остаточний розрахунок, підписання акту виконаних робіт

У текстах ми пам'ятаємо про E-A-T

E‑A-T або експертиза (expertise), авторитетність (authoritativeness) та достовірність (trustworthiness) - поняття, на які Google спирається під час оцінки контенту.
Експертність означає, що автор контенту розуміється на топіку, сама тема розкрита повністю, тож у користувача немає потреби шукати інші джерела інформаціїАвторитетність пов'язана з рівнем цитованості: наскільки охоче інші ресурси розповсюджують контент чи посилаються на ваш сайт. Достовірність, як сукупний показник, складається з трьох параметрів: довіри автору, якості контенту та трастовості ресурсу. Чим більше користі отримує користувач, тим більш надійним джерелом пошуковик вважає сайт.
E-A-T не вважається фактором ранжування в прямому сенсі, але все ж таки суттєво впливає на видачу. 

Ви отримаєте актуальний, легкий, читабельний текст з ілюстраціями та інфографікою, що сподобається вашим потенційним клієнтам - нейтівам

Текст, що працює на трафік

● надає змістовну відповідь на органічні запити● влучно використовує ключові фрази та пропущену конкурентами семантику

Текст, що вирішує бізнес-завдання

● відповідає tone of voice та контент-стратегії компанії● розрахований на конкретну ЦА● спирається на Customer Journey Map та рухає ліда воронкою продажу

Текст, що приносить читачеві користь

● підкреслює володіння темою, досвід та розуміння «болі» потенційного клієнта

FAQ

  • Хто такий IT-копірайтер?

    Tech Writer — це спеціаліст, що створює тексти різних форматів (експертна стаття, case study, публікація у соціальних мережах, прес-реліз тощо), розуміється на контентних воронках та стадіях прийняття рішення, специфіці різних ніш IT-індустрії, має базові знання у сфері SEO-оптимізації, вміє робити дослідження та опитування клієнтів.  
    Content writer, як правило, відноситься до відділу контент-маркетингу разом із редактором, маркетологом та дизайнером. Може бути штатним, залученим під проєкт фахівцем, an extra pair of hands на фрілансі чи від агенції. 

  • Content writing for tech companies: що треба враховувати? 

    Найдосвідченіший копірайтер в IT — не розробник програмного забезпечення, не керівник маркетингового відділу і, тим паче, не СЕО. Головне завдання IT-копірайтера — подання наявної інформації про послуги чи продукти у зрозумілій та цікавій для потенційних клієнтів формі. 

  • IT-копірайтинг: in-house фахівці vs агенція 

    Штатний фахівець — кращий варіант, якщо у компанії налаштований процес створення контенту (постановка завдань, редактура) та дистрибуція. Агенція може розглядатись як додатковий ресурс до власного відділу контент-маркетингу чи залучатись на проєкти, де потрібна певна експертиза. Наприклад, написання статей для ЗМІ та розробка кейсів.  

  • Скільки коштує послуга SEO-копірайтинг для IT-компаній та креативних агенцій?

    Залежить від формату тексту, об'єму та мови написання (українська, англійська чи польська). Щоб визначитись з вартістю проєкту, заповніть, будь ласка, попередній бриф або надішліть технічне завдання на електронну адресу au.moc.arenapmoc%40stneilc