Study Case

Написання кейсів

Запакуємо успішні проєкти в case studies, запустимо популярний інструмент збільшення продажів, розрахований на B2B сегмент

Кейс - це детальний опис успішно виконаного бізнес-проєкту, який дозволяє підкреслити експертність компанії та побудувати довірчі відносини з клієнтами. За допомогою бізнес-сторітеллінгу, кейс демонструє "внутрішню кухню" компанії: як дісталися з точки А у точку Б, з якими труднощами стикалися на шляху, як, врешті-решт, отримали бажаний результат. 
Складність написання case study полягає у тому, що треба дати максимум деталей та цифр, і, одночасно не перетворити на сухе викладення фактів. Ніхто не любить нудні історії.

Кому потрібні кейси:

    Якщо функціонал вашого IT-продукту складний для пояснення
    Якщо позиціонування важко висловити кількома реченнями
    Якщо є проєкти, якими ви пишаєтесь, їх багато й вони різнопланові
    Якщо є кейси у рідкісних, специфічних нішах
    Якщо є бажання підвищити середній чек та продавати продукти чи послуги за ціною, що перевищує ринкову
  • digital marketing

    Галузі                          


    Стартапи, продуктові та сервісні IT компанії (аутсорсинг та аутстафінг), digital агенції та студії

  • Тривалість проєкту - від 2х тижнів


    за умови надання потрібної інформації

  • Вартість - 100$ (UA)- 200$ (ENG)


    за кейс (корекція існуючих прирівнюється до написання нових)

Що study cases демонструють?

● Розуміння специфіки ніші● Наскільки ви заглибилися у завдання замовника● Як ви працюєте у нестандартних ситуаціях та справляєтесь з викликами

Для чого потрібні кейси?

● Для розміщення на сайті та у презентаціях, під час пресейлу● Для публікацій у ЗМІ, спеціалізованих чи галузевих ресурсах● Для яскравих виступів на тематичних конференціях

Процес створення кейсів у нас виглядає так:

1

Заповнення брифу, аналіз можливості створення кейсу

2

Discovery call з СЕО (30-60 хв.)  

3

Укладання угоди

4

Внесення 50% передплати 

5

Опитування спеціалістів, деталізація даних, створення драфту

6

Готовий case study, коригування у разі необхідності 

7

Оплата повністю, підписання акту

Яким буде створений кейс

Трастовим, що вибудовує стосунки із клієнтами

    «заточеним» під конкретну аудиторію
    людяними і правдивими зі згадкою власних та клієнтських неефективних рішень у процесі роботи
    з чіткими вхідними даними, описом мети клієнта, кроками для досягнення та результатами
    з відпрацюванням можливих заперечень

Цікавим читачам та пошуковикам

    з привабливими ілюстраціями, таблицями та інфографікою 
    що добре індексується, завдяки опрацюванню семантичного ядра
    не водянистим, достатнього об'єму, щоб розкрити тему та дочитати кейс до кінця

Результатом роботи стане кейс:

● створений копірайтером, що спеціалізується на темі, перевірений пруфрідером чи коректором● доповнений потрібними зображеннями, що підсилять текстовий матеріал● детально описаний реалізований проєкт, із зрозумілою структурою та витриманим форматом сторітеллінгу

FAQ

  • Що входить у кейс? 

    1. Заголовок: частина, від якої залежить, чи будуть читати далі кейс. 2. Вступ: короткий опис кейсу та його результатів.  3. Опис компанії-клієнта: хто, звідки, який тип бізнесу, контекст, у якому використовували продукт чи послугу. 4. Проблема/виклик/завдання: який стан справ був до початку проєкту, що саме змусило шукати рішення. 5. Рішення: як використання продукту та сервісу допомогло вирішенню бізнес-завдання.  6. Результати: підсумовування зробленого,підкреслення вигод та переваг за допомогою метрик. 7. «Підігрів» та Call To Action: нагадування переліку послуг та контактів компанії, пропозиція зробити колл із потенційним замовником. 

  • Для чого потрібен Case Study?

    Бізнес-кейс — це одночасно і реальний сценарій виконання майбутніх проєктів, і пробник продукту чи послуги, який може отримати потенційний покупець для того, щоб познайомитись з методами та підходами виконавця 
    Case Study переважно призначені для: - залучення нових замовників, які прагнуть знайти постачальника; - використання відділом продажу у sales процесах, включаючи ланцюжок повідомлень у LinkedIn та email-розсилки; - підкреслення досвіду та практичних навичок у певній галузі чи сфері; - підвищення brand awareness компанії; - надання соціальних доказів результативності використання продукту; - вивід на ринок нових продуктів чи просування дорогих. 

  • Як грамотно упакувати свої кейси?

    Почати з мети написання Case Study та ICP. Кейси можна розділити умовно на три категорії: для покупців, щоб продемонструвати навички виконання бізнес-завдань та результати; для колег та потенційних співробітників, щоб отримувати лідів від партнерів та залучати більше талантів; для ЗМІ, спеціалізованих платформ, розвитку власного блогу, щоб забезпечити постійний трафік та нових читачів.  В залежності від категорії та цілей кейсів, різним буде підхід до написання. 

  • Як підготувати Case Study?

    - визначитись з метою Case Study; - проінтерв'ювати всіх членів команди проєкту; - структурувати отриману інформацію; - підготувати питання для клієнта; - провести інтерв'ю з клієнтом, отримати цитати; - створити драфт Case Study; - задати додаткові питання команді та замовнику; - розробити візуальну складову Case Study; - узгодити текст та графіку кейсу з командою; - надіслати драфт кейсу для ознайомлення клієнту. 

  • Різниця між кейсом та портфоліо

    У портфоліо та Case Study різне завдання. Портфоліо стисло описує виконані проєкти компанії, Case Study — демонструє, як компанія справляється з викликами та проблемами клієнтів. 

  • Якого розміру Case Study? 

    Залежить від формату кейсу. Найчастіше — 2-3 сторінки тексту. Головне — донести суть проєкту, дати можливість потенційному клієнту «примірити» його на свою ситуацію та бізнес-завдання.   

  • Які 7 кроків написання переконливих Case Study?

    1. визначити, на яку цільову аудиторію розрахований кейс; 2. зібрати подробиці, що можуть зацікавити читачів; 3. використовувати загальноприйняту структуру Case Study; 4. створити історію, що має певний сюжет; 5. підсилити головні думки Case Study цифрами; 6. показати позицію бізнесу без нав'язливої реклами; 7. зробити клієнта ключовою фігурою оповіді   

  • Які бувають формати кейсів?

    - презентація
    - стаття (у блозі, на сторонньому ресурсі)
    - інфографіка, Data Storytelling
    - відео, підкаст
    - серія публікацій у соціальних мережах
    - email-розсилки