Запакуємо успішні проєкти в case studies, запустимо популярний інструмент збільшення продажів, розрахований на B2B сегмент
Кейс - це детальний опис успішно виконаного бізнес-проєкту, який дозволяє підкреслити експертність компанії та побудувати довірчі відносини з клієнтами. За допомогою бізнес-сторітеллінгу, кейс демонструє "внутрішню кухню" компанії: як дісталися з точки А у точку Б, з якими труднощами стикалися на шляху, як, врешті-решт, отримали бажаний результат.
Складність написання case study полягає у тому, що треба дати максимум деталей та цифр, і, одночасно не перетворити на сухе викладення фактів. Ніхто не любить нудні історії.
Галузі
Стартапи, продуктові та сервісні IT компанії (аутсорсинг та аутстафінг), digital агенції та студії
Тривалість проєкту - від 2х тижнів
за умови надання потрібної інформації
Вартість - 100$ (UA)- 200$ (ENG)
за кейс (корекція існуючих прирівнюється до написання нових)
● Розуміння специфіки ніші● Наскільки ви заглибилися у завдання замовника● Як ви працюєте у нестандартних ситуаціях та справляєтесь з викликами
● Для розміщення на сайті та у презентаціях, під час пресейлу● Для публікацій у ЗМІ, спеціалізованих чи галузевих ресурсах● Для яскравих виступів на тематичних конференціях
Заповнення брифу, аналіз можливості створення кейсу
Discovery call з СЕО (30-60 хв.)
Укладання угоди
Внесення 50% передплати
Опитування спеціалістів, деталізація даних, створення драфту
Готовий case study, коригування у разі необхідності
Оплата повністю, підписання акту
Трастовим, що вибудовує стосунки із клієнтами
Цікавим читачам та пошуковикам
● створений копірайтером, що спеціалізується на темі, перевірений пруфрідером чи коректором● доповнений потрібними зображеннями, що підсилять текстовий матеріал● детально описаний реалізований проєкт, із зрозумілою структурою та витриманим форматом сторітеллінгу
FAQ
Що входить у кейс?
Для чого потрібен Case Study?