Компанера - продакт-маркетингова команда в аутсорсі. Отримайте разом з нами стабільний потік проєктів на українському, польському та англомовному ринках, поєднуючи розвиток бренду та активні продажі
Найчастіше клієнтами Компанери стають сервісні та продуктові IT компанії, що мають певну кількість замовників та напрацьовану експертизу у ніші, запускають маркетингові активності самостійно та прагнуть управляти процесом лідогенерації. Для них важливо забезпечити команду проєктами та гарантувати безперервний розвиток бізнесу за рахунок запуску нових послуг, фіч чи освоєння нових ринків.
У СЕО голова йде обертом від різноманітних тасків і суміщень (управління, розробка, маркетинг, продажі, ще б пак!), а найм CMO з великою командою IT-маркетологів ніби ще не на часі.
У такий період стають в нагоді агенції, яким можна і треба делегувати частину обов'язків.
Аудит IT маркетингу
оцінка ефективності поточної стратегії, каналів та маркетингових активностей
Постановка цілей маркетингу
коригування чи створеня стратегії з нуля, що відповідає завданням бізнесу, визначення зон росту
Написання покрокового плану
детальний план реалізації стратегії з вибором інструментів та каналів просування, налаштування сервісів аналітики
Підбір та навчання персоналу
підбір спеціалістів відділу продажу та маркетингу, налаштування та запуск генерації контенту, рекламних кампаній та лідогенерації
Втілення маркетингової стратегії
3-6 місяців кропіткої роботи та заміри результатів, перевірка гіпотез, створення та посіву контенту, укріплення brand awareness
Консультування та подальший супровід
відповіді на питання, пошук точок зростання та поліпшення бізнес-процесів, надання послуг, що "не закривають" штатні спеціалісти (написання статтей та кейсів, IT копірайтинг, тощо)
1. Будуємо системи, що працюють без нас
Проєкт, наче живий організм, всі процеси пов'язані і впливають один на одного. Найблискучий маркетинг легко «завалити» слабеньким відділом продажів і навпаки. Важливо працювати у зв'язці й системно, поодинокі всплески активності не дають бажаного результату.
2. Працюємо продакт-маркетингово
Це означає, що поважаємо цифри та пильно слідкуємо за метриками. Звісно, чудово, якщо можна створити стратегію на історичних даних, та не проблема працювати з гіпотезами та запустити inbound і outbound marketing з нуля.
3. Відмовимо, якщо не можемо допомогти
Ми не візьмемось за проєкт, якщо перевантажені чи не маємо потрібних під завдання компетенцій. Обов'язково дамо знати, якщо той чи інший інструмент не дозволить досягти успіху, чесно озвучимо строки реалізації проєкту.
4. Створюємо «разом», а не «замість»
Найкращі показники досягаються командою. Чи будемо ми вам задавати багато питань про бізнес? Так, обов'язково, адже найліпше, куди рухається компанія і що вміє сервіс чи продукт, знає саме власник. Наше завдання - підкреслити сильні сторони продукту та допомогти зустрітись зі своїм покупцем.
50+
клієнтів вже замовили консалтинг
80%
приходять до нас за рекомендацією
95%
замовляють послуги повторно
15
середня кількість контенту у місяць 1 замовника
Ганна Ліхман ▪ продакт-маркетолог ▪ CEO
10+ років досвіду у продакт-менеджменті та IT-консалтингу7+ років років на посаді СЕО, модерувала роботу команд розробників з різних країн 5+ років у продажах та маркетингу в IT індустрії на міжнародному ринку (Україна, Західна та Південна Європа, Північна Америка)5+ років написання експертних статей, SMM для IT-індустрії та ghostwriting 2+ роки менторства курсів «Business Development, Sales and Marketing», «Salesman», «Product Market» Лабораторії нетехнічної IT освіти IAMPMПроходження інкубаційної програми YEP!Starter для стартапів та UF Startup Accelerator Program