Організуємо просування контенту, допоможемо дізнатись про компанію, сервіс чи продукт потрібній цільовій аудиторії.
Дистрибуція контенту (сontent seeding) - це, водночас, потрапляння в інформаційне поле потенційного покупця різними каналами комунікації або їх комбінацією (через соціальні мережі, блог, платформи тощо) та вирішення конкретних бізнес-завдань компанії.
Якісний засів контенту починається задовго до взаємодії з читачем - зі стратегії. У стратегії визначається мета дистрибуції, кінцеві результати та шляхи їх досягнення. Як правило, стратегія нестатична і потребує уваги контент-маркетолога: з'являються нові інструменти та канали, тестуються ідеї та гіпотези.
Найчастіше компанії обирають один із двох поширених способів дистрибуції контенту:● представлені у всіх можливих каналах комунікації з потенційними клієнтами, з необмеженим маркетинговим бюджетом;● концентрація на певних каналах-фаворитах до отримання можливого максимуму.
Насправді, найкраще працює ланцюжок дистрибуції з різних каналів, створений з урахуванням Customer Journey Map (CJM)
Умовно-безкоштовна дистрибуція
1. Розрахована на аудиторію, яка вже є підписником якогось з каналів компанії. Наприклад, отримує дайджести на електронну пошту та переходить за посиланнями на корпоративний блог. 2. Націлена на потенційних клієнтів, які споживають контент завдяки пошуковим запитам. Така аудиторія вважається «теплішою» у порівнянні з аудиторією, що залучена рекламою.
Платна дистрибуція
Це таргет, контекстна реклама, знайомство з продуктом чи сервісом через інфлюєнсерів. Як правило, є додатковим джерелом трафіка та залучає аудиторію, не охоплену умовно-безкоштовною дистрибуцією.
Збір ключів
Збір семантичного ядра, опрацювання запитів і топових статей конкурентів
Підготовка контенту
Створення структури статті та візуалу, описання цілей і вимог до матеріалу, написання та пруфрідінг
Посів контенту
Розробка та тестування схеми дистрибуції, заміри результатів розповсюдження
умовно-безкоштовної дистрибуції
платного посіву контенту
● аудит каналів дистрибуції● налагодження процесу генерації та посіву контенту● розробка стратегії за період з урахуванням бізнес-цілей● налаштування інструментів аналітики та збору даних