Writing in Medium Quora Reddit

Просування на платформі Medium, Reddit та Quora  

Запустимо джерело додаткового трафіку та лідогенерації для технологічних та креативних компаній у англомовних країнах

Medium - це платформа для блогінгу та незалежної журналістики. Medium відрізняється від інших ресурсів високим стандартом якості та орієнтацією на інтереси читача. Головними метриками захопливої історії (привіт, бізнес-сторітеллінг замість статей) платформа вважає: ● кількість тих, хто прочитав ваш матеріал● коефіцієнт читання● кількість переглядів● кількість рекомендаційМатеріали, визначені алгоритмами Medium як цікаві, потрапляють у тематичні добірки та розсилку, що сприяє подальшій віральності та залученню нових читачів.
Reddit - майданчик для обговорення інтересів і новин, що входять до десятки найпопулярніших ресурсів США. Ресурс складається з підреддітів на будь-яку тему, починаючи з кулінарії та мемів, і закінчуючи інноваціями та стартапами. Рівень модерації контенту Reddit достатньо високий, легко отримати тіньовий бан через спам, тож спочатку слід завоювати репутацію та стати членом ком'юніті, активно коментуючи, надаючи корисну інформацію, відповідаючи на питання у розділі AMA (ask me anything)
Quora - сервіс питань та відповідей, яким за версією WebSimilar, користується 35% населення США. Велика кількість переглядів дозволяє суттєво покращити видачу, адже Quora чудово індексується пошуковиками. Активне просування продукту чи бренду на Quora має довгострокову перспективу: перехід потенційного покупця на сайт з треду - необмежений у часі.

  • digital marketing

    Для кого                          


    Стартапи, продуктові та сервісні IT компанії (аутсорсинг та аутстафінг), digital агенції та студії

  • Тривалість проєкту - від 1 місяця


    створення стратегії, написання перших текстів

  • Вартість - 200-500$


    в залежності від затвердженого об'єму робіт

Illustration

Переваги та недоліки використання зовнішніх платформ

  • Зовнішні ресурси використовують власні алгоритми просування контенту, автору важко вплинути на процес

  • Вже сформована читацька аудиторія, є довіра до медіа та інформації

  • Цікавий матеріал забезпечує трафік, перш за все, платформі, що його розповсюджує

  • Трастове джерело для посилань та лінкбілдінга

Особливості зовнішніх платформ

Medium

    Medium використовує SEO оптимізацію текстів всередині платформи
    Цікава опція «рекомендувати»
    та розповсюдження у різних соціальних мережах
    Medium дозволяє створювати замітки у вигляді зносок, запросити соавторів для коментарів та відгуків до публікації контенту

Reddit

    Користувач має карму - рейтинг платформи, що складається з карми коментарів і карми публікацій
    У кожному саббредіті існують свої правила. Доступ до деяких саббредітів потребує високого рейтинга
    Найбільш популярний контент компаній створений у жанрі сторітеллінга
    Реклама на Reddit дозволяє перенаправити користувача на сайт чи на розгорнутий паблік самого майданчика

Quora

    Quora використовує систему ранжування відповідей, схожу з Google Page Rank.
    Користувачі голосують за найціннішу відповідь, збільшуючи рейтинг і впливаючи на репутацію того, хто радить. 
    Автори з найбільшою кількістю апвоутів потрапляють до ТОПу своєї ніші
    Блог на Quora дозволяє об'єднати цікаві аудиторії питання та дати розгорнуту відповідь у вигляді статті

Чим ми можемо бути корисні?

Artboard 28

Розробка контент-стратегії для зовнішніх ресурсів

Покроковий план запуску контент-маркетинга на платформах Medium, демонстрація експертності та пошук потенційних клієнтів на ресурсах Reddit, Quora

Artboard 33

Генерація контенту

Написання статей, case studies, аналітичного матеріалу та створення ілюстрацій, що оцінять читачі та успішно проіндексують пошуковики, організація безперервної роботи контент-машини 

Налаштування дистрибуції контенту

Посів контенту та нарощування трафіку для власних ресурсів, залучення нових читачів та поповнення воронки продажу

icon

Налаштування воронки та аналітики

Скорінг для кожного етапу воронки, налаштування інструментів аналітики та звітів, ітераційний підхід до поліпшеня і внесення змін

Що ви отримаєте від співпраці?

1. Залучення нових читачів та поступове просування їх по воронці до придбання послуги чи продукту2. Пошук вже «теплої» (зацікавленної у темі) аудиторії та збільшення впізнаваності бренду завдяки якісному контенту3. SEO-informed статті, націлені саме на вашу аудиторію4. Економія рекламних бюджетів за рахунок умовно-безкоштовної дистрибуції контенту5. Збір тематичних тредів на Quora та Reddit, написання коментарів та органічне розміщення посилань на статті та продукт

Illustration

FAQ

  • Як написати статтю на Medium? 

    1. Створити сильний та зрозумілий заголовок, що водночас відповідає змісту статті.
    2. Урізноманітнити текст ілюстраціями, що передають основну ідею публікації.
    3. Прописати чітку структуру для більш цілісної історії.
    4. Згадати про семантичне ядро та навколотематичні слова.
    5. Використати принципи сторітеллінгу для створення більш жвавої історії.
    6. Уникати відвертих CTA та прямих продажів.  

  • Як створити блог на Medium? 

    1. Визначитись, який саме блог буде ефективним для просування вашої компанії.
    На нашу думку, корпоративний блог програє блогу С-level спеціалістів, де можна поєднувати експертний контент з особистим.
    2. Створити контент-стратегію для блогу на Medium, визначитись з періодичністю публікацій та тематикою.
    3. Продумати візуальне оформлення обкладинки та майбутніх статей.
    4. Зібрати ключові слова для публікацій.
    5. Системно писати та дистрибутувати статті через інші канали.
    6. Відслідковувати метрики та коригувати план публікацій в залежності від результатів. 

  • Що таке Medium's Partner Program? 

    Партнерська програма, створена для заохочення авторів та більш широкого розповсюдження контенту. Розмір винагороди напряму залежить від того, наскільки читачі зацікавлені матеріалом. Крім того, платформа розподіляє частину коштів платних підписників між авторами, яких найчастіше читають у місяці.   Правила партнерської програми досить прості: 1. Опублікувати хоча б одну історію, щоб долучитись до Partner Program 2. Залучити 100+ підписників 3. Щоб продовжувати заробляти, публікувати хоча б одну статтю раз на 6 місяців.

  • Яка у Reddit цільова аудиторія?

    Переважно люди віком від 18 до 35 років, що цікавляться іграми, трендами та розвагами. Користувач Reddit проводить в середньому на платформі 34 хвилина на день.

  • Чи підходить Reddit для B2B?

    Платформу краще розглядати як місце для обміну думками та цінним контентом, а не як місце для відкритого просування. Ефективне використання Reddit для маркетингу B2B потребує часу та енергії, але результати можуть бути вартими зусиль.

  • Чи можу я використовувати Reddit для афілійованого маркетингу?

    Reddit не дозволяє розміщувати прямі партнерські посилання. Розміщення таких посилань на Reddit може призвести до блокування акаунту. Це означає, що вам потрібен більш креативний підхід, щоб спрямувати трафік із Reddit на партнерські пропозиції.

  • Як IT-компанії просувати свій бізнес на Reddit?

    За допомогою публікацій та текстових повідомлень на Reddit.
    Якщо ви застосовуєте публікації для просування бренду на платформі, переконайтеся, що вони розміщені у правильних субредитах. Важливою є релевантність тематиці. 

  • Скільки коштує реклама Reddit?

    Витрати на рекламу Reddit подібні до інших PPC-кампаній за структурою ціноутворення. Мінімум для розміщення реклами на Reddit становить 5 доларів на день. Рекламодавці можуть структурувати кампанії на основі показів, переглядів відео або ціни за клік на аукціоні.

  • Яка цільова аудиторія ресурсу Quora?

    Quora має понад 300 мільйонів активних користувачів щомісяця. Переважна більшість - віком від 25 до 34 років. Середній час, який користувач проводить на платформі, становить близько 8-10 хвилин. Щодня на Quora ставлять від 3000 до 5000 запитань.

  • Як IT-компанії отримати клієнтів на платформі Quora?

    1. Мати профіль, що викликає довіру.
    2. Відібрати або створити теми для обговорення, в яких є експертиза.
    3. Комунікувати з аудиторією, ділитись досвідом.
    4. Зібрати питання та дати розгорнуту відповідь у статті на блозі.
    5. Поділіться своїми найпопулярнішими відповідями.

  • Як Quora пливає на SEO?

    Quora є однією з найкращих платформ для збільшення реферального та органічного трафіку на сайт. Quora - трастовий ресурс для пошуковиків, які хочуть: визначити пріоритетність і популярність поширених запитань, що задають потенційні клієнти.

  • Скільки коштує реклама на платформі Quora?

    Фактична вартість реклами на Quora залежить від ваших бізнес-цілей і суми, яку ви готові інвестувати. Quora пропонує два типи ставок:
    Ставки CPC: ви можете почати з мінімум 0,01 доларів США за клік
    Ставки CPM: ви можете інвестувати мінімум 0,20 доларів США за 1000 показів.