Content Marketing

Контент-маркетинг для digital продуктів та сервісів

Побудуємо систему контент-маркетингу, що дозволить підвищити середній чек за рахунок впізнаваності та експертності, успішно залучити читачів з пошукових систем та перетворити їх на покупців.

Контент-стратегія - план створення різноманітного за своїм форматом контенту, мета якого залежить від етапу циклу покупки: ● усвідомлення проблеми● пошуку рішення● розгляду варіантів● придбання продукту чи послуги● подальшої лояльностіПовноцінна стратегія дозволяє запустити безперервне генерування якісного контенту з урахуванням інтересів цільової аудиторії та доставляти його на зовнішні та внутрішні майданчики. 

  • digital marketing

    Галузі                          


    Стартапи, продуктові та сервісні IT компанії (аутсорсинг та аутстафінг), digital агенції та студії

  • Тривалість проєкту -


    від 2 тижнів до 1 місяця за умови надання потрібної інформації

  • Вартість - 200-500 $

    в залежності від затвердженого об'єму робіт

Чи можна обійтись без контент-стратегії?

Розвивати бізнес наосліп - дорого та безперспективно. Адже вартість ліду та кліку на рекламне оголошення з кожним днем зростає, ринок послуг та сервісів поступово перегрівається. Все важче виділитись серед десятків компаній, що схожі одна на одну, як дві краплі води. 
Яким чином виграти битву за увагу? Запам'ятатись, системно розповідаючи про проєкти та цікаві кейси, управляти комунікацією. І, врешті-решт, стати завдяки корисному контенту відповіддю на чиєсь питання.

Процес створення контент-стратегії у нас виглядає так:

1

Заповнення короткого брифу

2

Discovery call з СЕО (30-60 хв.)  

3

Укладання угоди

4

Внесення 50% передплати 

5

Заповнення детального брифу

6

Збір та опрацювання інформації

7

Презентація контент-стратегії 

8

Оплата повністю, підписання акту

Розробка стратегії пошукового маркетингу включає:

Визначення опорних точок запуску контент-маркетингу:

    плануємо цілі контент-маркетингу в зв'язці з фінансовими цілями компанії;
    фіксуємо KPI контент-маркетолога та метрики контент-маркетингу;
    розраховуємо приблизний бюджет запуску контент-машини та просування матеріалу.

Розробка комунікативної стратегії та каналів дистрибуції контенту:

    формулюємо головний меседж комунікації, унікальну торгову пропозицію, розраховану на пріоритетні сегменти ЦА;
    створюємо голос бренду (tone of voice);
    будуємо Customer Journey Map (CJM), визначаємо канали розповсюдження матеріалу, рухаємо клієнта воронкою контент-маркетингу.

Планування та запуск контент-машини:

    збираємо необхідну семантику з теми, аналізуємо ТОП видачі конкурентів;
    визначаємо об'єм пабліків, готуємо контент-матрицю та місячний контент-план;
    створюємо необхідну кількість одиниць контенту протягом 1 одного тестового місяця, навчаємо контент-маркетолога.

Наші принципи роботи

1. У кожного тексту є мета. Контент, звісно, король, та й він підпорядковується завданням бізнесу. Ми забезпечуємо цілісність системи та безперервний рух від бізнес-цілей через маркетинг до контенту, вимірюючи показники та сприяючи отриманню прибутку.
2. Над проєктом працює 4 спеціалісти: продакт-маркетинг менеджер, який планує запуск контент-машини, копірайтер, що добре знається на тематиці, SEO-спеціаліст, який відповідає за збір семантичного ядра та просування контенту в пошуковиках, пруфрідер чи коректор із спеціалізацією - українська, англійська чи польська мова. 
3. На етапі розробки стратегії можуть долучатись спеціалісти-консультанти, які моніторять тренди IT-індустрії, мають справу з розробками продуктів та сервісів, здатні зробити фактчекінг готових статей і пабліків. 

4. Контент-стратегія може впроваджуватись як силами виконавця, так і штатними спеціалістами замовника. У випадку супроводу виконавцем ресурсів замовника "під ключ", система контент-маркетингу розробляється безоплатно. 
5. Ми використовуємо SEO-informed підхід (з урахуванням E-A-T і LSI принципів), що привертає увагу потрібної цільової аудиторії, підкреслює експертність ресурсу та забезпечує успішну індексацію пошуковиками. 
6. На жаль, ми не можемо ані вигадати, ані організувати ваш бізнес замість вас. Ми можемо за допомогою контенту представити існуючі продукти та послуги, на які є попит, у вигідному світлі. 
7. Тільки тісна співпраця фахівців компанії-замовника та виконавця на всіх етапах створення стратегії (збору фактажу, уточнень, коригування) гарантує бажаний результат.

FAQ

  • Контент-маркетинг у B2B — це 

    створення та дистрибуція контенту, що базується на потребах бізнесу. У просуванні B2B продуктів, особливо складних та технологічних, перевага надається експертному та навчальному контенту.  

  • Чому контент-маркетинг важливий та які завдання виконує? 

    Клієнтам не потрібна послуга, вони шукають рішення своєї проблеми. Контент-маркетинг здатен допомогти у пошуку та провести потенційного покупця різними етапами воронки продажу.

    Основні завдання контент-маркетингу такі:
    - знайомство та поступове вирощування довіри до бренду, продукту та послуги;
    - збільшення трафіку на сайт та інші ресурси компанії;
    - «утеплення» аудиторії та перетворення її на MQL (Marketing Qualified Lead)

  • Чи потрібен контент-маркетинг IT-компанії? 

    Контент-маркетинг буде корисним сервісним IT-компаніям та креативним агенціям, які:
    - змагаються на міжнародних ринках з виконавцями з інших країн, що займаються ціновим демпінгом;
    - конкурують за клік з великими компаніями, які здатні витратити на рекламу значні кошти;
    - мають довгий цикл угоди і проспектинг з посиланням на кейси та галузеві експертні статті;
    - займаються нетворкінгом у соціальних мережах та цілеспрямовано підтримують відносини з потенційними клієнтами (lead nurturing). 

  • Що таке воронка продажу у контент-маркетингу? 

    Воронка продажу контент-маркетингу або контентна воронка продажу — цикл публікацій, що розраховані на аудиторію з різним ступенем знайомства та зацікавленості у продукті. Контент у воронці спонукає до переходу на наступний етап (від знайомства до прийняття рішення про покупку), працює із сумнівами та знімає заперечення.