Побудуємо систему контент-маркетингу, що дозволить підвищити середній чек за рахунок впізнаваності та експертності, успішно залучити читачів з пошукових систем та перетворити їх на покупців.
Контент-стратегія - план створення різноманітного за своїм форматом контенту, мета якого залежить від етапу циклу покупки: ● усвідомлення проблеми● пошуку рішення● розгляду варіантів● придбання продукту чи послуги● подальшої лояльностіПовноцінна стратегія дозволяє запустити безперервне генерування якісного контенту з урахуванням інтересів цільової аудиторії та доставляти його на зовнішні та внутрішні майданчики.
Галузі
Стартапи, продуктові та сервісні IT компанії (аутсорсинг та аутстафінг), digital агенції та студії
Тривалість проєкту -
від 2 тижнів до 1 місяця за умови надання потрібної інформації
Вартість - 200-500 $
в залежності від затвердженого об'єму робіт
Розвивати бізнес наосліп - дорого та безперспективно. Адже вартість ліду та кліку на рекламне оголошення з кожним днем зростає, ринок послуг та сервісів поступово перегрівається. Все важче виділитись серед десятків компаній, що схожі одна на одну, як дві краплі води.
Яким чином виграти битву за увагу? Запам'ятатись, системно розповідаючи про проєкти та цікаві кейси, управляти комунікацією. І, врешті-решт, стати завдяки корисному контенту відповіддю на чиєсь питання.
Заповнення короткого брифу
Discovery call з СЕО (30-60 хв.)
Укладання угоди
Внесення 50% передплати
Заповнення детального брифу
Збір та опрацювання інформації
Презентація контент-стратегії
Оплата повністю, підписання акту
1. У кожного тексту є мета. Контент, звісно, король, та й він підпорядковується завданням бізнесу. Ми забезпечуємо цілісність системи та безперервний рух від бізнес-цілей через маркетинг до контенту, вимірюючи показники та сприяючи отриманню прибутку.
2. Над проєктом працює 4 спеціалісти: продакт-маркетинг менеджер, який планує запуск контент-машини, копірайтер, що добре знається на тематиці, SEO-спеціаліст, який відповідає за збір семантичного ядра та просування контенту в пошуковиках, пруфрідер чи коректор із спеціалізацією - українська, англійська чи польська мова.
3. На етапі розробки стратегії можуть долучатись спеціалісти-консультанти, які моніторять тренди IT-індустрії, мають справу з розробками продуктів та сервісів, здатні зробити фактчекінг готових статей і пабліків.
4. Контент-стратегія може впроваджуватись як силами виконавця, так і штатними спеціалістами замовника. У випадку супроводу виконавцем ресурсів замовника "під ключ", система контент-маркетингу розробляється безоплатно.
5. Ми використовуємо SEO-informed підхід (з урахуванням E-A-T і LSI принципів), що привертає увагу потрібної цільової аудиторії, підкреслює експертність ресурсу та забезпечує успішну індексацію пошуковиками.
6. На жаль, ми не можемо ані вигадати, ані організувати ваш бізнес замість вас. Ми можемо за допомогою контенту представити існуючі продукти та послуги, на які є попит, у вигідному світлі.
7. Тільки тісна співпраця фахівців компанії-замовника та виконавця на всіх етапах створення стратегії (збору фактажу, уточнень, коригування) гарантує бажаний результат.
FAQ
Контент-маркетинг у B2B — це
Чому контент-маркетинг важливий та які завдання виконує?