Створюємо систему активних продажів у LinkedIn для digital продуктів та сервісів, підвищуємо середній чек за рахунок впізнаваності бренду, поліпшуємо respond rate та конверсії
Hi {name} I came across your profile…Сотні листів та повідомлень потрапляють щодня в inbox осіб, що приймають рішення. Масові розсилки та меседжінг не дають бажаного результату, open rate все нижче й нижче. Все важче конкурувати з компаніями Азії та Індії. Як зробити так, щоб компанію у цьому «цифровому шумі» помітили?
Найпоширенішими стратегіями для мережі LinkedIn є стратегія просування за допомогою експертного контенту з поступовим нарощуванням релевантної аудиторії та cold outreach (контакт з "холодними" потенційними клієнтами). Ефективна стратегія об'єднує обидва підходи, включаючи lead nurturing - «прогрів» або взрощення інтересу клієнтів до послуги чи продукту компанії.
Для кого
Стартапи, продуктові та сервісні IT компанії (аутсорсинг та аутстафінг), digital агенції та студії
Тривалість проєкту
від 3х до 6 місяців, в залежності від інтенсивності публікацій
Вартість - 1500$|місяць
не є окремою самостійною послугою, входить до комплексної маркетингової стратегії
прагне побудувати системний outbound marketing за рахунок омніканальності та різних стратегій лідогенерації
намагається знайти розумний баланс між кастомізацією меседжів та їх кількістю, орієнтується на smart підхід у роботі SDR спеціалістів
працює над розвитком бренду компанії, розуміє необхідність збільшення довіри аудиторії, використовує account-based підхід
Наша практика показує, що найкраще працює комбінація різних каналів комунікації: меседжінга у LinkedIn, e-mail розсилки, сайту компанії та розміщення контенту на різноманітних блог-платформах. Inbound маркетинг підсилює outbound за допомогою case studies, експертних статей та відгуків.
Позиціонування та вибір ЦА
Підбір стратегії та основних метрик
Написання матеріалу для відправки, аналіз результатів
Аудит існуючого outbound marketing процесу, що покаже пробіли у системі маркетингу та зони зростання
Омніканальну стратегію лідогенерації, орієнтовану на переведення MQL (marketing qualified lead) в SQL (sales qualified lead)
Написання сіквенсів, орієнтованих на клієнтів з Північної Америки та Західної Європи
Створення контенту та рекламних оголошень, релевантних вашій аудиторії в LinkedIn
1. Маємо за плечима 5+ років активних продажів послуг та продуктів IT сфери на міжнародному ринку, менторимо стартапи в рамках курсу IAMPM2. Розуміємо, як використовувати інструменти outbound та inbound маркетингу, щоб вони разом працювали на прибуток 3. Підвищимо рівень персоналізації ваших меседжів та листів, за рахунок чого ви отримаєте кращі конверсії на кожному етапі воронки4. Створимо прогнозовану систему лідогенерації для подальшого розвитку бізнесу
FAQ
Що таке лід у LinkedIn?
Як генерувати ліди у LinkedIn?