Запустимо Email-розсилку для пошуку потенційних клієнтів у Північній Америці (США, Канада) та Західній Європі.
Еmail-маркетинг - відносно недорогий інструмент digital маркетингу, що доповнює інші канали (SEO, PPC, таргетована реклама) та сприяє маркетинговій активності в цілому. Ланцюжок листів дозволяє утримувати увагу читачів та скоротити витрати на залучення нових лідів. Ефективною для IT, консалтингового та креативного бізнесу є комбінація декількох каналів комунікації - блогу на сайті, LinkedIn-сторінки та email-розсилок.
продає складні IT-продукти з функціоналом, що потребує пояснення
B2B проєктам, що вирощує довіру через контент, проєкти з довгим циклом угоди
аутсорсинговій компанії, що розвиває свій блог чи інші блог-платформи
SaaS (software as a service) продуктам, що постійно оновлюються та додають нові фічі
Бути на постійному зв'язку з клієнтомнагадувати про продукт, розповідати про новинки, будити "сплячих" клієнтів
Будувати імідж експерта у нішіпрацювати над довірою та лояльністю покупців, демонструвати обізнаність у певній темі
Приносити додатковий трафік на сайтпідігрівати інтерес та повертати покупців до свого ресурсу за рахунок корисної інформації
Заповнення короткого брифу
Discovery call з СЕО (30-60 хв.)
Укладання договору
Внесення 50% передплати
Збір та опрацювання інформації про аудиторію та продукт:● розробка портрету клієнта● формулювання позиціонування● аналіз розсилок конкурентів
Аналіз та формування бази підписників:● підготовка лід-магніту● опрацювання Customer Journey Map (CJM) ● розробка welcome-ланцюжка нових підписників
Аналіз існуючої стратегії email-маркетингу чи створення нової:● визначення частотності розсилок● створення ланцюжку комунікації у комбінації з різними ресурсами компанії● підбір та налагодження сервісів для відправок та аналітики
Створення контенту, що привертає увагу:● опрацювання інфоприводів та розробка контент-плану● погодження tone of voice та візуальної складової● написання текстів у кількості місячного об'єму розсилки
Оплата повністю, підписання акту
1. Над проєктом замість одного спеціаліста працює злагоджена команда, що відповідає за результат. У спеціалістів за плечима 50+ проєктів, таким об'ємом нечасто може похвалитися штатний працівник. І поки ви шукаєте потрібних фахівців чи намагаєтесь керувати роботою фрілансерів, команда Компанери працює на ваш прибуток.
2. Email-розсилка - ефективний напрямок маркетингу. За наявності активної бази підписників та створеної нами стратегії email-маркетингу, перетворити читача на ліда можна вже 1-2 місяці.
3. Найкращий результат у пошуку потенційних клієнтів в сервісному, консалтинговому та креативному бізнесі дає поєднання інструментів - LinkedIn-меседжінг та email-розсилка. Ми працюємо з обома напрямками та допоможемо налагодити процес лідогенерації.
4. До надання послуг ми підходимо продакт-маркетингово: заміряємо показники, робимо А/B тестування контенту. Завжди є місце імпрувменту у комунікації, що свідомо управляється.
FAQ
Як запустити email-маркетинг крок за кроком?
Чому email outreach важливий?