Marketing roadmap

Маркетингова стратегія для IT та креативної індустрії

Розробимо покроковий план досягнення бізнес-цілей та отримання прибутку за допомогою інструментів inbound та outbound маркетингу

Важко багато продавати, якщо не знати, що продаємо і кому. У фокусі нашої уваги детальне опрацювання buyer persona. Хто наш клієнт? Чим займається? З якими труднощами стикається під час пошуку, вибору чи використання продукта? Ми підсилюємо ціннісну пропозицію, щоб довести, чому саме цей продукт чи компанія найкращим чином впорається із завданнями покупця.Важливою частиною побудови IT-маркетингу є комунікативна стратегія та пошук ефективної комбінації каналів комунікації: де, як і про що будемо з потенційними клієнтами говорити. 
Умовно розробку маркетингової стратегії можна розділити на 3 етапи:1. Занурення у бізнес нашого клієнта, збір інформації про бізнес-процеси, опитування фахівців та ЦА;2. Аудит ринку та конкурентів, пошук точок росту та диференціаціі для компанії;3. Запуск стратегічного маркетингу та налагодження внутрішніх процесів, створення ефективних рекламних кампаній, пошуку лідів.

  • digital marketing

    Галузі                          


    Стартапи, продуктові та сервісні IT компанії (аутсорсинг та аутстафінг), digital агенції та студії

  • Тривалість проєкту -


    від 2 тижнів до 1 місяця за умови надання потрібної інформації

  • Вартість - 300-500 $

    в залежності від затвердженого об'єму робіт

Навіщо вам черговий стос документів, який не має жодного стосунку до реального життя? Ми відкинули зайве, адже бізнесу треба вирішувати конкретні завдання та зростати. Маркетингова стратегія IT компанії про «візьми і зроби» - вже сьогодні.  

Illustration

Потрібен надійний дороговказ

  • Не буде теорії, відірваної від потреб бізнесу, не буде прописних істин із підручників замість покрокової інструкції

  • Не буде інструментів, «заточених» під спеціалістів агенції. Так, маркетингову стратегію можна впровадити силами штатного it-маркетолога чи силами інших залучених фахівців

  • Не буде концепцій, які в цілому виглядають цікаво та презентабельно, але не націлені на отримання прибутку

  • Будуть поставлені конкретні та вимірювані цілі, розписаний поетапний план їх досягнення з урахуванням наявних у компанії ресурсів

Illustration

Залишимо за кадром розповіді про світові практики, які ви здатні загуглити самостійно. Наша мета - презентувати продукт у вигідному світлі та познайомити з ним якомога більшу кількість покупців.

Illustration

Розробка маркетингової стратегії включає:

Визначення ресурсів та можливостей

    Аудит системи маркетингу в компанії, пропозиції щодо підвищення ефективності, пошук точок зростання та підвищення інтересу лідів
    Формулювання цілей та завдань маркетингу, які можна виміряти 
    Розрахунок бюджету на запуск маркетингових активностей та просування контенту

Опрацювання buyer persona, тестування каналів, пошук ніші

    Аналіз конкурентів: основних меседжів, case studies, сильних та слабких сторін, що можна використати для посилення власного бренду
    Опис портрету ідеального клієнта (ICP) для таргету та побудови влучної комунікації
    Розробка Customer Journey Map (CJM), гіпотез щодо ефективних каналів залучення клієнтів
    Аналіз маркетингової воронки та воронки продажу

Запуск системи контент-маркетингу 

    Визначення експертністі та ключових сенсів, які будуть транслюватись у контенті
    Створення голосу бренду (tone of voice), який буде єдиним та впізнаваним в усіх каналах комунікації
    Побудова контент-матриці та місячного контент-плану з урахуванням необхідної семантики
    Написання технічного завдання для SEO- спеціаліста

Переваги Marketing roadmap

для швидкого старту продажу продуктів чи сервісів, зростання компаній, масштабування бізнесу


01/Економія часу і грошей

Створення маркетингової стратегії командою спеціалістів рівня senior на чолі з Chief Marketing Officer (CMO)

02/Розробка персонально від вас

Ми проти шаблонів, адже кожна компанія навіть в одній галузі має свою специфіку. Ми за пошук справжньої унікальної торгової пропозиції.

Artboard 4

03/Готова на 100% стратегія

Можна впроваджувати самостійно чи за допомогою фрілансу, іншої агенції. 

04/Поєднання inbound та outbound маркетингу

Комплексний погляд на побудову маркетингу, де поєднується brand awareness з активними продажами

Команда, яка приймає участь у розробці стратегії

5+

років у продажах та маркетингу в IT індустрії 

50+

реалізованих проєктів в Україні та за кордоном

2+

роки менторства та аудиту сервісних і продуктових компаній

Companera
  • CMO

    відповідає за створення маркетингової стратегії, визначає потрібні метрики та KPI, розробляє шаблони звітності та налаштовує інструменти аналітики

  • Редактор

    відповідає за створення стратегії контент-маркетингу: tone of voice, айдентики, визначення цілей та налагодження процесів у контент-маркетингу

  • Копірайтер

    відповідає за створення контент-матриці та контент-плану, готує зразки текстів різних форматів у визначеному tone of voice

  •  SEO спеціаліст

    відповідає за збір семантичного ядра, аналізує запити конкурентів, готує матеріал для SEO-informed текстів

FAQ

  • Хто такий IT-маркетолог?

    BD менеджер чи sales не дорівнює IT-маркетолог. Одна з найпоширеніших помилок - створити «універсального солдата». Важливо це усвідомлювати та не перевантажувати відділ продажу не властивими їм функціями. 
    IT-маркетолог добре розбирається у inbound та outbound маркетингу, знайомий з азами продакт-менеджменту, що характерне саме для технологічної індустрії. Якщо мова йде про стартап, маркетолог може бути частково залучений до сфери пошуку фінансування (розробка пітчів, презентаційних матеріалів для інвесторів тощо). 

  • Навіщо потрібна маркетинг-стратегія та чим відрізняється від тактики?

    Працююча маркетингова стратегія орієнтована на бізнес-завдання компанії, узгоджена з довгостроковими цілями та підсилює відділ продажів. Недостатньо тільки провести аналіз конкурентів та скопіювати їх підходи у рекламі чи контент-маркетингу.

    Фрагментарні кроки у пошуку клієнтів не дадуть бажаних результатів, потрібна система, що включає створення позиціонування та ціннісної пропозиції, пошук ніші.

    Важливо також вірно оцінювати наявні ресурси, порівнюючи себе з конкурентами: чи здатні ми запустити 20 статей на місяць, чи можемо ми конкурувати на певному ринку по вартості кліків за рекламне оголошення. Від цього буде залежати швидкість просування компанії.

    Декомпозиція маркетингової стратегії до конкретного кроку називається маркетинговим планом. 

  • Inhouse маркетолог vs IT-маркетинг від агенції

    На це питання ви знайдете суперечливі відповіді. Частина експертів вважає, що не можна віддавати на аутсорсинг таку важливу функцію, як маркетинг. У цьому випадку справедливо зауважити, що фаундери компанії можуть не мати потрібних компетенцій в частині побудови стратегії чи контролю роботи найманого маркетолога.
    Ми вважаємо, що на певному етапу розвитку IT-компанії, вигідніше довірити побудову маркетингу спеціалістам агенції, що вже неодноразово проходили цей шлях. Варто делегувати частину обов'язків агенції і у випадку, коли бюджет на маркетинг поки не дозволяє наймати Chief Marketing Officer (СМО) разом з командою.