Розробимо покроковий план досягнення бізнес-цілей та отримання прибутку за допомогою інструментів inbound та outbound маркетингу
Важко багато продавати, якщо не знати, що продаємо і кому. У фокусі нашої уваги детальне опрацювання buyer persona. Хто наш клієнт? Чим займається? З якими труднощами стикається під час пошуку, вибору чи використання продукта? Ми підсилюємо ціннісну пропозицію, щоб довести, чому саме цей продукт чи компанія найкращим чином впорається із завданнями покупця.Важливою частиною побудови IT-маркетингу є комунікативна стратегія та пошук ефективної комбінації каналів комунікації: де, як і про що будемо з потенційними клієнтами говорити.
Умовно розробку маркетингової стратегії можна розділити на 3 етапи:1. Занурення у бізнес нашого клієнта, збір інформації про бізнес-процеси, опитування фахівців та ЦА;2. Аудит ринку та конкурентів, пошук точок росту та диференціаціі для компанії;3. Запуск стратегічного маркетингу та налагодження внутрішніх процесів, створення ефективних рекламних кампаній, пошуку лідів.
Галузі
Стартапи, продуктові та сервісні IT компанії (аутсорсинг та аутстафінг), digital агенції та студії
Тривалість проєкту -
від 2 тижнів до 1 місяця за умови надання потрібної інформації
Вартість - 300-500 $
в залежності від затвердженого об'єму робіт
Не буде теорії, відірваної від потреб бізнесу, не буде прописних істин із підручників замість покрокової інструкції
Не буде інструментів, «заточених» під спеціалістів агенції. Так, маркетингову стратегію можна впровадити силами штатного it-маркетолога чи силами інших залучених фахівців
Не буде концепцій, які в цілому виглядають цікаво та презентабельно, але не націлені на отримання прибутку
Будуть поставлені конкретні та вимірювані цілі, розписаний поетапний план їх досягнення з урахуванням наявних у компанії ресурсів
для швидкого старту продажу продуктів чи сервісів, зростання компаній, масштабування бізнесу
01/Економія часу і грошей
Створення маркетингової стратегії командою спеціалістів рівня senior на чолі з Chief Marketing Officer (CMO)
02/Розробка персонально від вас
Ми проти шаблонів, адже кожна компанія навіть в одній галузі має свою специфіку. Ми за пошук справжньої унікальної торгової пропозиції.
03/Готова на 100% стратегія
Можна впроваджувати самостійно чи за допомогою фрілансу, іншої агенції.
04/Поєднання inbound та outbound маркетингу
Комплексний погляд на побудову маркетингу, де поєднується brand awareness з активними продажами
років у продажах та маркетингу в IT індустрії
реалізованих проєктів в Україні та за кордоном
роки менторства та аудиту сервісних і продуктових компаній
FAQ
Хто такий IT-маркетолог?