IT consulting

Консультації фаундерів та менторинг команд

Супроводжуємо запуск системи It-маркетингу, навчання спеціалістів та безперервної генерації контенту

Статистика стверджує, що на рішення 80% покупців про придбання продукту впливає можливість отримати додаткову інформацію.Вже немає сумнівів щодо доцільності виділення бюджету та створення текстів та ілюстрацій. Ясно, що контент-маркетинг - це спосіб «достукатись» до лідів з іншого контента: розповісти про експертизу компанії, познайомити з цікавими кейсами клієнтів із США, Канади чи Західної Європи, знаходячись фізично в Україні. До того ж, робота з експертними матеріалами, - це робота на перспективу з накопичувальним ефектом. Доки сейлзи та SDR відпочивають, контент працює вдень і вночі, у іншому часовому поясі.
В теорії все зрозуміло, а що на практиці? Як організувати процес безперервної генерації контенту? Довго шукати контент-маркетолога з релевантним досвідом чи навчати на проєкті? Як виміряти ефективність матеріалу? Залишити статтю, насичену SEO-ключами, для власного ресурсу чи віддати на зовнішню платформу? 1000 і одне питання кожного дня, з якими ми можемо вам допомогти на консультації чи на менторській сесії.
Разом ми створимо систему маркетингу для IT компанії, що цілеспрямовано працює на збільшення органічного трафіку та отримання лідів завдяки контенту, визначимо точки зростання і маcштабуємо продажі.

  • digital marketing

    Галузі                          


    Стартапи, продуктові та сервісні IT компанії (аутсорсинг та аутстафінг), digital агенції та студії

  • Тривалість 


    Консультація - 1 година
    Менторська сесія -1.5 години

  • Вартість 

    50 $/консультація 70$/менторська сесія (остаточна вартість залежить від кількості годин) 

Особливо послуга буде корисна тим, хто:

Illustration


Розуміє цінність inbound marketing

прагне побудувати систему лідогенеруючого контенту самостійно чи силами фрілансерів

Illustration

Запустив новий продукт чи сервіс

має невеликий маркетинговий бюджет для тестування ніші та залучення перших клієнтів

Illustration

Спробував генерувати контент власними силами

вже веде блог та сторінки у соціальних мережах, але не досяг бажаного результату

Illustration

Ключовою особливістю нашого підходу є орієнтація на цифри, збір і аналіз різноманітних метрик. Вже на етапі стратегії та дорожньої карти бізнес отримає прогноз витрат і потенційних прибутків, ROMI (return of Marketing Investment)

Illustration

Основні напрямки консультування та менторства:

Побудова Inbound маркетингу

    Розробка контент-стратегії, матриці контенту та контент-плану
    Аналіз конкурентів та пошук ніші
    Підбір тональності меседжів бренду (tone of voice)
    Запуск контент-машини та розповсюдження контенту
    Розробка системи мотивації контент-маркетолога

Воронка продажів та CJM

    Створення або поліпшення контентної воронки
    Визначення метрик на кожному етапі взаємодії аудиторії з контентом
    Опрацювання Customer Journey Map
    Заміри ефективності маркетингової та воронки продажу
    Збір інформації про потенційних покупців та розробка портрету клієнта

Створення різних типів контенту

    Ведення блогу 
    E-mail розсилка, LinkedIn меседжінг
    Контент для Medium, просування на платформах Quora, Reddit
    Заповнення профілю, написання рев'ю на майданчиках для пошуку клієнтів (Clutch, GoodFirms і т.п.)

Ви отримаєте від співпраці:

Chief Marketing Officer (СМО) на аутсорсі, що допоможе організувати роботу відділу


Структуровану систему контент-маркетингу, націлену на отримання прибутку


Навчання штатних it-маркетологів, створення зрозумілої системи мотивації для них


Аудит існуючого inbound marketing, виявлення вузьких місць та точок росту


Illustration

Чому варто консультуватись з нами?

1. Розуміємо, як отримати максимум користі від маркетингу без космічних бюджетів2. Маємо досвід активних продажів в IT-індустрії на міжнародному ринку (Західна Європа, Північна Америка), тож, точно знаємо, коли маркетинг доповнює продажі, а коли заважає3. Ми не просто пишемо тексти, ми шукаємо Product Market Fit - точку, де цільова аудиторія з інтересом зустрічає продукт.4. Ми на одній хвилі зі стартапами: за плечима проходження інкубаційних програм, участь у розробці продуктів в якості продакт-менеджера. 5. Ми здатні будувати команди і навчити контент-менеджменту: 2+ роки менторства і десятки IT компаній на курсах «Business Development, Sales and Marketing», «Salesman», «Product Market» Лабораторії нетехнічної IT освіти IAMPM.

FAQ

  • Як виглядає робота ментора? 

    - сесії у форматі «питання-відповідь» (розбори точкових питань) - спільна розробка roadmap та трекінг результатів  - рекомендації стосовно застосування інструментів, технологій, побудови ланцюжків меседжів та листів 
    Окремо розглядається вартість створення сіквенсів, інструкцій, розробка звітності та метрик для відділу продажу.  

  • Чи достатньо однієї консультації? 

    Однієї консультації достатньо для вирішення точкових питань, з якими ви стикнулися у процесі побудови inbound та/або outbound маркетингу, продажів та лідогенерації в IT-компанії чи креативній агенції. 
    Якщо вам потрібен аудит створеної системи, розробка roadmap та пошуку зон зростання для вашого бізнесу, краще замовити послугу «Маркетингова стратегія»

  • Я можу пройти курси з продажів та лідогенерації в IT. Навіщо мені менторство? 

    Щоб мати індивідуальний підхід до питань вашої компанії. Безумовно, важливо знати успішні практики, бенчмарки та тренди ринку, але вчасно отримана відповідь зекономить купу часу, грошей та нервів:) 

  • Мені потрібна агенція з лідогенерації. Що ви можете запропонувати? 

    Для досягнення реального результату ми рекомендуємо зосередитись не тільки на outreach, а й поєднувати інструменти inbound та outbound marketing.   Справа у тім, що у сфері B2B Customer Journey значно довший за шлях клієнта у B2C, навіть у динамічній ніші стартапів, не кажучи вже про enterprise. У ланцюжку меседжів та листів задіяний якісний контент: посилання на трастовий ресурс (лендінг або сайт), кейси, дослідження та експертні статті. Ми рекомендуємо розвивати відділ контент-маркетингу Щодо outbound стратегії, пропонуємо стартувати з послуги «SDR+» та рухатись у бік створення власного відділу продажу, щоб нарощувати компетенції та експертизу всередині компанії, мати прозорі KPI та легко масштабувати процеси лідогенерації.   Етапи запуску послуги «SDR+» виглядають так : 1. Аудит існуючої системи лідогенерації 2. Розробка стратегії лідогенерації 3. Декомпозиція та створення плану 4. Втілення стратегії згідно плану 5. Навчання лідогенераторів 6. Підтримка проєкту (у разі необхідності)