Супроводжуємо запуск системи It-маркетингу, навчання спеціалістів та безперервної генерації контенту
Статистика стверджує, що на рішення 80% покупців про придбання продукту впливає можливість отримати додаткову інформацію.Вже немає сумнівів щодо доцільності виділення бюджету та створення текстів та ілюстрацій. Ясно, що контент-маркетинг - це спосіб «достукатись» до лідів з іншого контента: розповісти про експертизу компанії, познайомити з цікавими кейсами клієнтів із США, Канади чи Західної Європи, знаходячись фізично в Україні. До того ж, робота з експертними матеріалами, - це робота на перспективу з накопичувальним ефектом. Доки сейлзи та SDR відпочивають, контент працює вдень і вночі, у іншому часовому поясі.
В теорії все зрозуміло, а що на практиці? Як організувати процес безперервної генерації контенту? Довго шукати контент-маркетолога з релевантним досвідом чи навчати на проєкті? Як виміряти ефективність матеріалу? Залишити статтю, насичену SEO-ключами, для власного ресурсу чи віддати на зовнішню платформу? 1000 і одне питання кожного дня, з якими ми можемо вам допомогти на консультації чи на менторській сесії.
Разом ми створимо систему маркетингу для IT компанії, що цілеспрямовано працює на збільшення органічного трафіку та отримання лідів завдяки контенту, визначимо точки зростання і маcштабуємо продажі.
Галузі
Стартапи, продуктові та сервісні IT компанії (аутсорсинг та аутстафінг), digital агенції та студії
Тривалість
Консультація - 1 година
Менторська сесія -1.5 години
Вартість
50 $/консультація 70$/менторська сесія (остаточна вартість залежить від кількості годин)
прагне побудувати систему лідогенеруючого контенту самостійно чи силами фрілансерів
має невеликий маркетинговий бюджет для тестування ніші та залучення перших клієнтів
вже веде блог та сторінки у соціальних мережах, але не досяг бажаного результату
Ключовою особливістю нашого підходу є орієнтація на цифри, збір і аналіз різноманітних метрик. Вже на етапі стратегії та дорожньої карти бізнес отримає прогноз витрат і потенційних прибутків, ROMI (return of Marketing Investment)
Побудова Inbound маркетингу
Воронка продажів та CJM
Створення різних типів контенту
Chief Marketing Officer (СМО) на аутсорсі, що допоможе організувати роботу відділу
Структуровану систему контент-маркетингу, націлену на отримання прибутку
Навчання штатних it-маркетологів, створення зрозумілої системи мотивації для них
Аудит існуючого inbound marketing, виявлення вузьких місць та точок росту
1. Розуміємо, як отримати максимум користі від маркетингу без космічних бюджетів2. Маємо досвід активних продажів в IT-індустрії на міжнародному ринку (Західна Європа, Північна Америка), тож, точно знаємо, коли маркетинг доповнює продажі, а коли заважає3. Ми не просто пишемо тексти, ми шукаємо Product Market Fit - точку, де цільова аудиторія з інтересом зустрічає продукт.4. Ми на одній хвилі зі стартапами: за плечима проходження інкубаційних програм, участь у розробці продуктів в якості продакт-менеджера. 5. Ми здатні будувати команди і навчити контент-менеджменту: 2+ роки менторства і десятки IT компаній на курсах «Business Development, Sales and Marketing», «Salesman», «Product Market» Лабораторії нетехнічної IT освіти IAMPM.
FAQ
Як виглядає робота ментора?
Чи достатньо однієї консультації?