IT SMM

Ведення ресурсів замовника «під ключ»

Залучаємо органічний трафік за допомогою контенту, пишемо для читачів з Північної Америки та Західної Європи, використовуємо бізнес-сторітеллінг, оптимізуємо контент під потреби пошуковиків

Щоб через 3-6 місяців отримувати ліди з блогу, майданчиків та соціальних мереж, потрібно вже сьогодні запустити контент-машину. Для цього знадобиться чимала команда спеціалістів: талановитий копірайтер, пруфрідер, бажано, - нейтів, та маркетолог з продуктовим баченням. Хтось повинен кваліфіковано ставити їм завдання і відслідковувати результати. 
А можна, як варіант на старті, «зааутсорсити» генерацію контенту англійською, польською чи українською, довіривши inbound marketing нам. Ми допоможемо з експертним контентом високої якості та захопливим SMM для технологічних компаній.

  • digital marketing

    Для кого                          


    Стартапи, продуктові (game development, e-commerce, online service, SaaS) та сервісні IT компанії (аутсорсинг та аутстафінг), digital агенції та студії

  • Тривалість проєкту  



    підготовчий етап - від 2 тижнів до 1 місяця;мінімальний строк співробітництва - 3 місяці 

  • Вартість 


    в залежності від обраних ресурсів, переліку послуг та об'єму робіт

З якими ресурсами ми можемо допомогти?

Блог, профільні видання

    Блог на корпоративному сайті
    Розміщення публікацій у ЗМІ
    Сторінка CEO на Reddit, Medium

Соціальні мережі

    LinkedIn
    Facebook
    Twitter
    Instagram

  Інші ресурси та інструменти

    Email розсилка
    Майданчики для пошуку клієнтів (Clutch, GoodFirms Angel.co тощо)
    Quora

Чітка контент-стратегія

Ми не створюємо контент без стратегії, бо впевнені, що дописи без урахування бізнес-завдань, – то марна трата часу та грошей. Ви замовляєте тексти та візуал для будь-якого каналу, ми безоплатно готуємо для вас маркетингову та контент-стратегію. Разом з вами опрацьовуємо воронку продажу, знаходимо вузькі місця, де є місце удосконаленню, поліпшуємо показники.

Процес ведення ресурсів «під ключ» виглядає так:

1

Заповнення короткого брифу замовником

для збору попередніх даних про проєкт і економії вашого часу на зустрічі

2

Discovery сall з СЕО

● 30-60 хвилин обговорення, визначення цілей та очікувань від контент-маркетингу● надання попередньої комерційної пропозиції для розгляду

3

Закріплення договірних відносин

● остаточне затвердження комерційної пропозиції● заключення договору на надання маркетингових послуг● внесення передплати● визначення відповідального за проєкт

4

Розробка маркетингової стратегії

● заповнення детального брифу● опитування спеціалістів замовника● затвердження у разі необхідності айдентики● моніторинг контент-стратегії конкурентів● створення позиціонування, портрету клієнта, tone of voice

5

SEO-копірайтинг та посів контенту

● збір семантичного ядра● підбір релевантних топіків● розробка мартиці контенту, контент-плану на місяць● створення одиниць контенту● тестування каналів дистрибуції ● визначення метрик та звітності

Результат нашої співпраці

● Чітко прописана стратегія, що відповідає бізнес-цілям замовника
● прогнозований об'єм контенту потрібної якості, цікавий читачам та оптимізований для пошуковиків
● удосконалення системи inbound marketing, що спирається на метрики
● підвищення обізнаності та утеплення лідів за рахунок релевантного контенту