Залучаємо органічний трафік за допомогою контенту, пишемо для читачів з Північної Америки та Західної Європи, використовуємо бізнес-сторітеллінг, оптимізуємо контент під потреби пошуковиків
Щоб через 3-6 місяців отримувати ліди з блогу, майданчиків та соціальних мереж, потрібно вже сьогодні запустити контент-машину. Для цього знадобиться чимала команда спеціалістів: талановитий копірайтер, пруфрідер, бажано, - нейтів, та маркетолог з продуктовим баченням. Хтось повинен кваліфіковано ставити їм завдання і відслідковувати результати.
А можна, як варіант на старті, «зааутсорсити» генерацію контенту англійською, польською чи українською, довіривши inbound marketing нам. Ми допоможемо з експертним контентом високої якості та захопливим SMM для технологічних компаній.
Для кого
Стартапи, продуктові (game development, e-commerce, online service, SaaS) та сервісні IT компанії (аутсорсинг та аутстафінг), digital агенції та студії
Тривалість проєкту
підготовчий етап - від 2 тижнів до 1 місяця;мінімальний строк співробітництва - 3 місяці
Вартість
в залежності від обраних ресурсів, переліку послуг та об'єму робіт
Ми не створюємо контент без стратегії, бо впевнені, що дописи без урахування бізнес-завдань, – то марна трата часу та грошей. Ви замовляєте тексти та візуал для будь-якого каналу, ми безоплатно готуємо для вас маркетингову та контент-стратегію. Разом з вами опрацьовуємо воронку продажу, знаходимо вузькі місця, де є місце удосконаленню, поліпшуємо показники.
Заповнення короткого брифу замовником
для збору попередніх даних про проєкт і економії вашого часу на зустрічі
Discovery сall з СЕО
● 30-60 хвилин обговорення, визначення цілей та очікувань від контент-маркетингу● надання попередньої комерційної пропозиції для розгляду
Закріплення договірних відносин
● остаточне затвердження комерційної пропозиції● заключення договору на надання маркетингових послуг● внесення передплати● визначення відповідального за проєкт
Розробка маркетингової стратегії
● заповнення детального брифу● опитування спеціалістів замовника● затвердження у разі необхідності айдентики● моніторинг контент-стратегії конкурентів● створення позиціонування, портрету клієнта, tone of voice
SEO-копірайтинг та посів контенту
● збір семантичного ядра● підбір релевантних топіків● розробка мартиці контенту, контент-плану на місяць● створення одиниць контенту● тестування каналів дистрибуції ● визначення метрик та звітності
● Чітко прописана стратегія, що відповідає бізнес-цілям замовника
● прогнозований об'єм контенту потрібної якості, цікавий читачам та оптимізований для пошуковиків
● удосконалення системи inbound marketing, що спирається на метрики
● підвищення обізнаності та утеплення лідів за рахунок релевантного контенту