Створимо експертні статті, кейси, організуємо ведення блогу та різноманітних ресурсів продуктових та сервісних IT-компаній, digital та креативних агенцій
Запуск блогу компанією, що виходить на ринки США, Канади та Західної Європи, перестав бути виключно SEO-проєктом для просування сайту в пошукових мережах. Тепер на базі власного ресурсу створюється міні-медіа та на передній план виступає користь для читача та поведінкові фактори.
Платформи, на кшталт, Medium, Reddit допомагають будувати бренд спеціалістів С-левела, ненав'язливо підкреслюючи експертність та розповсюджуючи інформацію про компанію.
SEO-driven матеріали, створені з урахуванням тільки ключів конкурентів і ТОПів видачі, все ще непогано котуються пошуковими системами та не представляють інтересу для потенційних клієнтів. І, навпаки, гарно написані експертні тексти привертають нуль уваги, бо погано ранжуються.
Як знайти баланс та не витрачати марно кошти на створення контенту?
Ми пропонуємо написання SEO-informed текстів - змістовних, таких, що привертають увагу вашої цільової аудиторії з урахуванням алгоритмів пошуковиків і гарантованою конверсією.
Замовити SEO-копірайтинг можна як окрему послугу, так і у складі послуги SMM супроводу ресурсів технологічної компанії.
Для цього ми використовуємо LSI підхід (абревіатура Latent semantic indexing — латентно-семантичне індексування) - побудова структури матеріалу на підставі запитів потенційних покупців.
LSI-копірайтинг базується на знанні цільової аудиторії, зборі основних та дотичних ключів.
Вживання семантично близьких до топіку слів замість незмінних SEO-фраз не тільки збагачує тексти, а й дозволяє пошуковикам краще зрозуміти контекст.
Заповнення невеликого брифу
Опрацювання брифу та внутрішнє дослідження теми
Discovery call з СЕО (30-60 хв.)
Укладання угоди, внесення 50% передплати
Збір семантики, аналіз конкурентів та ТОПу по темі, уточнення деталей у профільних спеціалістів
Узгодження технічного завдання, включаючи структуру та строки
Написання статті, внутрішня перевірка редактором (пруфрідером)
Узгодження тексту замовником, внесення правок (за необхідності)
Остаточний розрахунок, підписання акту виконаних робіт
E‑A-T або експертиза (expertise), авторитетність (authoritativeness) та достовірність (trustworthiness) - поняття, на які Google спирається під час оцінки контенту.
Експертність означає, що автор контенту розуміється на топіку, сама тема розкрита повністю, тож у користувача немає потреби шукати інші джерела інформаціїАвторитетність пов'язана з рівнем цитованості: наскільки охоче інші ресурси розповсюджують контент чи посилаються на ваш сайт. Достовірність, як сукупний показник, складається з трьох параметрів: довіри автору, якості контенту та трастовості ресурсу. Чим більше користі отримує користувач, тим більш надійним джерелом пошуковик вважає сайт.
E-A-T не вважається фактором ранжування в прямому сенсі, але все ж таки суттєво впливає на видачу.
Текст, що працює на трафік
● надає змістовну відповідь на органічні запити● влучно використовує ключові фрази та пропущену конкурентами семантику
Текст, що вирішує бізнес-завдання
● відповідає tone of voice та контент-стратегії компанії● розрахований на конкретну ЦА● спирається на Customer Journey Map та рухає ліда воронкою продажу
Текст, що приносить читачеві користь
● підкреслює володіння темою, досвід та розуміння «болі» потенційного клієнта
FAQ
Хто такий IT-копірайтер?
Content writing for tech companies: що треба враховувати?