Впроваджуємо систему inbound marketing з нуля, допомагаємо з переформатуванням роботи існуючого відділу, набором та навчанням команди контент-маркетологів
Як організувати відділ контент-маркетингу, коли у штаті немає Chief Marketing Officer (СМО) і найближчим часом компанія не планує витрачати 3000-4000 $ на його заробітну плату? Чи буде встигати CEO або СTO поєднувати основні функції з контролем роботи копірайтерів, SEO-спеціалістів, дизайнерів? Які взагалі у них KPI? Вже накопичилось достатньо кейсів, різноманітних case studies, а розмістити на сайті немає кому. Sales manager просить оновити презентаційні матеріали, та до цього просто не доходять руки.
Відповідь проста: віддати побудову системи контент-маркетингу на аутсорс. Варто делегувати частину повноважень з пошуку потрібних спеціалістів, впровадження KPI, розробки контент-стратегії та запуску контент-машини. Завдяки ефективній роботі відділу контент-маркетингу, компанія підвищить впізнаваність свого бренду, залучить більше лідів та підвищить цінність продукту або послуги за рахунок експертності в очах аудиторії.
Для кого
Стартапи, продуктові (game development, e-commerce, online service, SaaS) та сервісні IT компанії (аутсорсинг та аутстафінг), digital агенції та студії
Тривалість проєкту
Від 3 місяців до 5 місяців (за умови отримання потрібної інформації)
Вартість - від 5000$
в залежності від затвердженого об'єму робіт
План створення контенту, який базується на загальній маркетинг-стратегії та бізнес-завданнях
Лідогенерація та управління інтересом за допомогою контенту, підкреслення сильних сторін продукту або сервісу
Знайомство з контентом потрібної цільової аудиторії, визначення пріоритетних каналів
За даними ДОУ, станом на грудень 2021 року заробітна плата спеціалістів, які повинні бути задіяні у запуску inbound marketing, становить (за умови прийняття в штат компанії):CMO (Chief Marketing Officer) -3175$ Copywriter - 1065$SEO specialist - 1400$Designer -1180$Середній термін запуску системи контент-маркетингу - 3-5 місяцівВитрати на заробітну плату спеціалістів у штаті - 9180 - 11540 $
Пошук та співбесіда потрібного спеціаліста
Розробка контент-стратегії
Навчання та налагодження бізнес-процесів
Створення контенту
Розповсюдження контенту
Запуск контент-машини
Контент гарної якості в потрібній кількості
Повний цикл (від створення лідогенеруючого матеріалу до доставки його вашій цільовій аудиторії) із зрозумілими метриками та звітністю
Покроковий план на 3 місяці
Контент-стратегію, яка орієнтована на бізнес-показники та отримання прибутку
Brand awareness
Впізнаваність бренду, відмежування від конкурентів, своє місце у ніші
Лідогенерацію за допомогою контенту
органічний трафік на сайті та професійних сервісах, клієнтів із публікацій статей у профільних ЗМІ.
За що відповідаємо ми:
● за створення контент-стратегії, матриці та контент-плану● за випуск визначеної кількості пабліків у певний час● за розробку системи звітності та KPI
Що потрібно від замовника:
● залучення спеціалістів на етапі збору матеріалу про кейси, компанію, послуги● відповідальний за результат напрямок контент-маркетингу, що зможе в подальшому ставити завдання та контролювати роботу відділу● бюджет на створення та дистрибуцію контенту
1. Підходимо до бізнесу продакт-маркетингово, використовуючи аналітику і цифри. 2. Створимо команду та змодеруємо її роботу, запустимо контент-машину з гарантією. 3. Зекономимо ваш час та бюджет, адже є напрацьована база підрядників, всі процеси оптимізовані, розуміємося на специфіці бізнесу різних напрямків.4. Допоможемо зібрати дані про ваші найкращі проєкти та підсвітити супер-фічі продуктів, про які ви могли навіть не підозрювати5. Зробимо так, щоб контент сприяв отриманню прибутку, а маркетинг і продажі працювали як єдина злагоджена система.
У нас тут все інноваційне та супер-секретне. Як нам бути впевненими, що інформація не потрапить до конкурентів?
Ок, запустили роботу відділу. Чи є якийсь формат подальшого супроводу?