Building content marketing team

Побудова відділу контент-маркетингу

Впроваджуємо систему inbound marketing з нуля, допомагаємо з переформатуванням роботи існуючого відділу, набором та навчанням команди контент-маркетологів

Як організувати відділ контент-маркетингу, коли у штаті немає Chief Marketing Officer (СМО) і найближчим часом компанія не планує витрачати 3000-4000 $ на його заробітну плату? Чи буде встигати CEO або СTO поєднувати основні функції з контролем роботи копірайтерів, SEO-спеціалістів, дизайнерів? Які взагалі у них KPI? Вже накопичилось достатньо кейсів, різноманітних case studies, а розмістити на сайті немає кому. Sales manager просить оновити презентаційні матеріали, та до цього просто не доходять руки. 
Відповідь проста: віддати побудову системи контент-маркетингу на аутсорс. Варто делегувати частину повноважень з пошуку потрібних спеціалістів, впровадження KPI, розробки контент-стратегії та запуску контент-машини. Завдяки ефективній роботі відділу контент-маркетингу, компанія підвищить впізнаваність свого бренду, залучить більше лідів та підвищить цінність продукту або послуги за рахунок експертності в очах аудиторії.

  • digital marketing

    Для кого                          


    Стартапи, продуктові (game development, e-commerce, online service, SaaS) та сервісні IT компанії (аутсорсинг та аутстафінг), digital агенції та студії

  • Тривалість проєкту  



    Від 3 місяців до 5 місяців (за умови отримання потрібної інформації)

  • Вартість - від 5000$


    в залежності від затвердженого об'єму робіт

Inbound marketing включає 3 основних напрямки:

Illustration

Контент-стратегія 

План створення контенту, який базується на загальній маркетинг-стратегії та бізнес-завданнях

Illustration

Створення контенту

Лідогенерація та управління інтересом за допомогою контенту, підкреслення сильних сторін продукту або сервісу

Illustration

Розповсюдження контенту

Знайомство з контентом потрібної цільової аудиторії, визначення пріоритетних каналів

Illustration

За даними ДОУ, станом на грудень 2021 року заробітна плата спеціалістів, які повинні бути задіяні у запуску inbound marketing, становить (за умови прийняття в штат компанії):CMO (Chief Marketing Officer) -3175$ Copywriter - 1065$SEO specialist - 1400$Designer -1180$Середній термін запуску системи контент-маркетингу - 3-5 місяцівВитрати на заробітну плату спеціалістів у штаті - 9180 - 11540 $

Illustration

Як ми створюємо відділ контент-маркетингу?

Пошук та співбесіда потрібного спеціаліста

    Discovery call з СЕО - 30 хв.
    Укладання договору
    Внесення 50% передплати
    Розміщення вакансії контент-маркетолога
    Тестування кандидатів з використанням реальних кейсів компанії-замовника
    Фінальна співбесіда обраного кандидата замовником

Розробка контент-стратегії

    Аудит існуючого контент-маркетингу, визначення точок зростання
    Постановка цілей та завдань inbound маркетингу
    Конкурентний аналіз
    Опрацювання ICP (ideal customer profiles)
    Опис шляху клієнта та пошук ефективних каналів комунікації
    Створення голосу бренда

Навчання та налагодження бізнес-процесів

    Визначення основних метрик та звітності 
    Налаштування ресурсів та сервісів для збору даних
    Створення гайду та налагодження взаємодії між спеціалістами 
    Тестування ефективності каналів, робота з гіпотезами
    Навчання контент-маркетолога

Створення контенту

    Брифування та збір інформації для кейсів
    Постановка завдання контент-маркетологу
    Визначення KPI 
    Аналіз виконаного завдання, корекція
    Затвердження форматів тексту та айдентики

Розповсюдження контенту

    Робота з редакційними політиками ЗМІ, дистрибуція контенту на зовнішніх майданчиках
    Розміщення та тестування ефективності контенту на внутрішніх майданчиках
    Тестування ефективності реклами, визначення бюджету на просування

Запуск контент-машини

    Створення визначеної кількості різнопланового контенту за одиницю часу
    Самостійна робота контент-маркетолога із підрядниками
    Наявна покрокова інструкція зі створення різних типів контенту, зразки tone of voice

Ви отримаєте:

Контент гарної якості в потрібній кількості

Повний цикл (від створення лідогенеруючого матеріалу до доставки його вашій цільовій аудиторії) із зрозумілими метриками та звітністю

Покроковий план на 3 місяці

Контент-стратегію, яка орієнтована на бізнес-показники та отримання прибутку

Brand awareness

Впізнаваність бренду, відмежування від конкурентів, своє місце у ніші

Лідогенерацію за допомогою контенту

органічний трафік на сайті та професійних сервісах, клієнтів із публікацій статей у профільних ЗМІ. 

Запуск контент-машини

За що відповідаємо ми:

● за створення контент-стратегії, матриці та контент-плану● за випуск визначеної кількості пабліків у певний час● за розробку системи звітності та KPI

Що потрібно від замовника:

● залучення спеціалістів на етапі збору матеріалу про кейси, компанію, послуги● відповідальний за результат напрямок контент-маркетингу, що зможе в подальшому ставити завдання та контролювати роботу відділу● бюджет на створення та дистрибуцію контенту

Illustration

Чому варто віддати на аутсорсинг побудову контент-маркетингу саме нам?

1. Підходимо до бізнесу продакт-маркетингово, використовуючи аналітику і цифри. 2. Створимо команду та змодеруємо її роботу, запустимо контент-машину з гарантією. 3. Зекономимо ваш час та бюджет, адже є напрацьована база підрядників, всі процеси оптимізовані, розуміємося на специфіці бізнесу різних напрямків.4. Допоможемо зібрати дані про ваші найкращі проєкти та підсвітити супер-фічі продуктів, про які ви могли навіть не підозрювати5. Зробимо так, щоб контент сприяв отриманню прибутку, а маркетинг і продажі працювали як єдина злагоджена система.

FAQ

  • У нас тут все інноваційне та супер-секретне. Як нам бути впевненими, що інформація не потрапить до конкурентів?

    Це зовсім не проблема. Наша компанія підготує NDA. Крім цього, ми слідкуємо за дотриманням авторського права з текстами та графічним контентом.

  • Ок, запустили роботу відділу. Чи є якийсь формат подальшого супроводу?

    Так, звісно, є система подальшого супроводу. Ви можете замовити певну кількість годин консультацій або укласти договір з фіксованою щомісячною абонентською платою. Сума буде залежати від об'єму послуг. 

  • Чи можна замість власного відділу «зааутсорсити» створення та дистрибуцію контенту?

    Крім консалтингу, ви можете замовити статті для блога або сторонніх ресурсів, SMM, що включає тексти українською, англійською, польською та ілюстрації. Нам не подобається, але часом створюємо тексти "на вчора", підміняємо копірайтерів та маркетологів на лікарняних чи під час відпустки. 

  • Коли ми побачимо результати наших інвестицій, а саме - перших лідів з контенту?

    Мінімум 3-5 місяців ви інвестуєте в контент, далі він необмежений час працює на вас. Наша практика показує, що перші ліди з'являться через квартал. Бували випадки, що після публікації статті в ЗМІ приходили потенційні клієнти одразу. Ми не хочемо вас обнадіювати, все ж таки inbound marketing потребує часу та цікавого матеріалу. 

  • Під «лідами» ви маєте на увазі «клієнтів»?

    Під «лідами» ми маємо на увазі потенційного клієнта, який тим чи іншим чином прокомунікував із компанією (залишив заявку на сайті, написав листа чи у месенджер, прокоментував ваш паблік). Основні завдання контент-маркетингу: привернути увагу, довести експертність чи навчити. Далі вже завдання sales manager обробити запит та конвертувати ліда в клієнта.