LinkedIn lead generation

LinkedIn-лідогенерація для IT та креативної індустрії

Створюємо систему активних продажів у LinkedIn для digital продуктів та сервісів, підвищуємо середній чек за рахунок впізнаваності бренду, поліпшуємо respond rate та конверсії

Hi {name} I came across your profile…Сотні листів та повідомлень потрапляють щодня в inbox осіб, що приймають рішення. Масові розсилки та меседжінг не дають бажаного результату, open rate все нижче й нижче. Все важче конкурувати з компаніями Азії та Індії. Як зробити так, щоб компанію у цьому «цифровому шумі» помітили?
Найпоширенішими стратегіями для мережі LinkedIn є стратегія просування за допомогою експертного контенту з поступовим нарощуванням релевантної аудиторії та cold outreach (контакт з "холодними" потенційними клієнтами). Ефективна стратегія об'єднує обидва підходи, включаючи lead nurturing - «прогрів» або взрощення інтересу клієнтів до послуги чи продукту компанії.

  • digital marketing

    Для кого                          


    Стартапи, продуктові та сервісні IT компанії (аутсорсинг та аутстафінг), digital агенції та студії

  • Тривалість проєкту  



    від 3х до 6 місяців, в залежності від інтенсивності публікацій

  • Вартість - 1500$|місяць


    не є окремою самостійною послугою, входить до комплексної маркетингової стратегії

Особливо послуга буде корисна тим, хто:

Illustration

Тільки починає розвивати відділ продажу 

прагне побудувати системний outbound marketing за рахунок омніканальності та різних стратегій лідогенерації

Illustration

Комбінує персоналізацію з масовим розсилками

намагається знайти розумний баланс між кастомізацією меседжів та їх кількістю, орієнтується на smart підхід у роботі SDR спеціалістів 

Illustration

Створює нетворкінг та brand awareness

працює над розвитком бренду компанії, розуміє необхідність збільшення довіри аудиторії, використовує account-based підхід

Illustration

Наша практика показує, що найкраще працює комбінація різних каналів комунікації: меседжінга у LinkedIn, e-mail розсилки, сайту компанії та розміщення контенту на різноманітних блог-платформах. Inbound маркетинг підсилює outbound за допомогою case studies, експертних статей та відгуків.

Illustration

Що входить до послуги LinkedIn лідогенерації:

Позиціонування та вибір ЦА

    Розробка портрету клієнта (ICP) 
    Опис унікальної торгової пропозиції (USP)
    Аналіз комунікації конкурентів та пошук ніші
    Сегментація потенційних покупців, їх пріоритизація 

Підбір стратегії та основних метрик

    Побудова мультиканального outreach LinkedIn та e-mail розсилки
    Опис Customer Journey Map (CJM)
    Створення воронки продажу (окремо для LinkedIn або у комбінації з іншими каналами)

Написання матеріалу для відправки, аналіз результатів

    Підготовка kick-off plan
    Написання invite та follow up меседжей
    Опрацювання інфоприводів, підготовка лід-магніта та підбір тематичного контенту
    А/B тестування ефективності меседжей

Що ви отримаєте від співпраці з нами:

Аудит існуючого outbound marketing процесу, що покаже пробіли у системі маркетингу та зони зростання


Омніканальну стратегію лідогенерації, орієнтовану на переведення MQL (marketing qualified lead) в SQL (sales qualified lead)


Написання сіквенсів, орієнтованих на клієнтів з Північної Америки та Західної Європи


Створення контенту та рекламних оголошень, релевантних вашій аудиторії в LinkedIn


Illustration

Чому варто будувати outbound marketing з нами?

1. Маємо за плечима 5+ років активних продажів послуг та продуктів IT сфери на міжнародному ринку, менторимо стартапи в рамках курсу IAMPM2. Розуміємо, як використовувати інструменти outbound та inbound маркетингу, щоб вони разом працювали на прибуток 3. Підвищимо рівень персоналізації ваших меседжів та листів, за рахунок чого ви отримаєте кращі конверсії на кожному етапі воронки4. Створимо прогнозовану систему лідогенерації для подальшого розвитку бізнесу

FAQ

  • Що таке лід у LinkedIn?

    Лідом у LinkedIn вважається особа, що зацікавилась вашою пропозицією. На нашу думку, не треба вважати потенційним покупцем кожного, хто прийняв запрошення приєднатись до вашої мережі. 

  • Як генерувати ліди у LinkedIn?

    1. За допомогою створення цікавого вашій аудиторії фахового контенту (експертні статті, дослідження, кейси);2. За рахунок активної розсилки повідомлень, найчастіше - у комбінації з іншими каналами комунікації.Стратегія LinkedIn лідогенерації створюється за певною логікою з урахуванням бізнес-завдань, наявних ресурсів (наприклад, у компанії працює всього 1 SDR) та показників на кожному етапі воронки (% acceptance rate, response rate тощо).

  • Що таке SEO LinkedIn?

    SEO LinkedIn - пошукова оптимізація (розміщення ключових слів у профілі та на сторінці компанії), що не відрізняється від принципів SEO для WEB-сайту. 

  • Пошук лідів у LinkedIn B2B сфери: чи це працює?

    Так, найкраще цей канал працює для пошуку клієнтів саме у B2B, адже є шанс «достукатись» одразу до трьох типів покупців компанії: особи, що приймає рішення (включаючи спеціалістів C-level рівня), особи, що впливає на прийняття рішення, та безпосередньо - на користувача продукту чи сервісу. 

  • Що таке LinkedIn маркетинг?

    На відміну від інших соціальних мереж, де користувачі в першу чергу хочуть відпочити та розважитись, LinkedIn призначена для побудови ділових стосунків, залучення потенційних клієнтів та покращення впізнаваності бренду. Тому й стратегія inbound маркетингу буде відрізнятись від звичного SMM: тут переважає експертний контент, дослідження, кейси, обмін досвідом. 

  • Умови пошуку західних клієнтів у LinkedIn

    - Розроблений Ideal Customer Profile;
    - Профіль у LinkedIn, що викликає довіру та інформує про послуги;
    - Відгуки та рекомендації клієнтів;
    - Матеріали попередніх проєктів (презентації, Case Study)
    - Ланцюжок повідомлень, заснований на попередньому ресерчі
    - Результати тестової кампанії та прогнозовані цифри воронки продажу

  • Автоматизація процесів у LinkedIn: «за» та «проти»

    У цій темі суперечки маркетологів та сейлзів не вщухають так само, як і у темі «Кастомізований меседжинг vs масова холодна розсилка». Ми проти недорочної bulk розсилки, схожої на спам, а також проти використання інструментів, що можуть стати причиною блокування вашого акаунту у LinkedIn. Ми за поєднання грамотної стратегії, розумної автоматизації та персоналізації повідомлень.